Ik ben inmiddels ruim 8 jaar werkzaam voor bedrijf A, het "moeder bedrijf" zeg maar.
We hebben ook een bedrijf B. Hier werkt administratief niemand in.
Nu doe ik al 8 jaar werk voor bedrijf B maar wordt betaald (en heb mijn contract) van Bedrijf A.
Nu wil mijn baas me toch graag (administratief) werkzaam maken onder Bedrijf B.
Hij heeft aangegeven dat er contractueel niks veranderd, ik behoud mijn vaste contract, auto, salaris, vrije dagen etc.
Na ruim 8 jaar werken voor dezelfde baas heb ik hier ook zeker wel vertrouwen in dat dat goed komt.
Echter voordat ik een handtekening zet onder mijn nieuwe contract, ik neem namelijk aan dat die gemaakt wordt als ik van BV moet switchen, wil ik zelf ook het een en ander uitzoeken.
Wat zijn de dingen waar ik op moet letten?
Wat zijn de nadelen hiervan?
Moet ik dit juridisch nog laten uitzoeken?
Zijn er mensen die in dit zelfde schuitje hebben gezeten en wat zijn jullie ervaringen?
We hebben ook een bedrijf B. Hier werkt administratief niemand in.
Nu doe ik al 8 jaar werk voor bedrijf B maar wordt betaald (en heb mijn contract) van Bedrijf A.
Nu wil mijn baas me toch graag (administratief) werkzaam maken onder Bedrijf B.
Hij heeft aangegeven dat er contractueel niks veranderd, ik behoud mijn vaste contract, auto, salaris, vrije dagen etc.
Na ruim 8 jaar werken voor dezelfde baas heb ik hier ook zeker wel vertrouwen in dat dat goed komt.
Echter voordat ik een handtekening zet onder mijn nieuwe contract, ik neem namelijk aan dat die gemaakt wordt als ik van BV moet switchen, wil ik zelf ook het een en ander uitzoeken.
Wat zijn de dingen waar ik op moet letten?
Wat zijn de nadelen hiervan?
Moet ik dit juridisch nog laten uitzoeken?
Zijn er mensen die in dit zelfde schuitje hebben gezeten en wat zijn jullie ervaringen?