Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivier4
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Mijn vraag is de volgende: ik heb een stevig muziekbestand via sd kaartje ingevoerd; nu wil ik graag een map "muziek" maken waar alle mp3 bestanden in staan. Ik krijg het niet voor elkaar! De tablet lijkt die mogelijkheid niet te hebben, maar waarschijnlijk snap ik het gewoon niet.....

Relevante software en hardware die ik gebruik: nieuwe Samsung Tab A 10.1 T585
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: de gebruiksaanwijzing uitgeplozen en via internet.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Olivier4 welkom op GoT.

Je topic is wel heel erg karig kwa informatie, dus zou je de volgende vragen even kunnen beantwoorden:
- Staat er een standaard bestandsbeheer applicatie op jou tablet?
- Hoe heb je de muziek op de SD kaart gezet?
- Waar staat de muziek nu?
- Welke applicaties / instellingen heb je al geprobeerd?

Ik verwacht dat je op twee manieren je muziek in een map krijgt:
- De SD kaart uit je tablet halen en in je computer / laptop stoppen en dan alles in één map zetten.
- Via de standaard bestandsbeheer app een map aanmaken en daar alle muziek in zetten. Indien die niet aanwezig is, kan je bijv. ook Google Play: Solid Explorer File Manager downloaden en het daarmee doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:36
Samsung tablets en telefoons hebben gewoon een App die Mijn bestanden of iets dergelijks heet. Dat is een bestandsbeheer. Standaard te vinden in de folder met Samsung Apps.
Daar kan je mappen mee aanmaken.

Overigens zou ik het zelf ook op de 1e manier zoals hier boven doen, tablet aan een pc koppelen en zo de muziekbestanden er op kopieren.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 28-07-2017 22:52 ]