Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game graag, speel al veel op mijn ps4 maar ben de laatste tijd erg geintreseerd in PUBG, een spel alleen beschikbaar op PC. Speel deze nu rond de 35 fps (extreem lage settings) op mijn geforce 840m laptop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk zou ik niet veel meer dan 600 euro willen spenderen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Slechts een muis. Ik heb ook een TV waar mijn ps4 is op aangesloten, kan ik die gebruiken als monitor?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag wel een beetje fatsoenlijk willen kunnen gamen, daarom dit lijstje samengesteld.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, alleen zijn veel AMD gpu's erg slecht leverbaar momenteel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met dit budget kan je niet te veel eisen stellen. Maar na een SSHD in mijn laptop te hebben gebruikt lijkt me een aparte ssd voor Windows wel fijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of een pc zoals die hierboven eigenlijk wel opschiet. Verschillende mensen uit mijn omgeving geven aan dat een game-pc bouwen onder de 750 euro eigenlijk niet opschiet, i.v.m dat in 2 jaar elke game te zwaar zal zijn en ik weer opnieuw cpu/gpu moet upgraden.
Daarom de vraag: Is het slim om nu een pc te bouwen? Of is het verstandiger om nog een jaar of 2 door te gaan met een 2,4 ghz/840m laptop en dan maar eens wat te bouwen.
Volgend jaar ga ik studeren dus ik ben bang dat er dan ook niet enorm veel geld overblijft voor een leuke pc.
Dit zal overigens ook de eerste pc zijn die ik zal bouwen maar ik ben wel een redelijk handig met google dus ik denk dat het wel lukt.
Alvast bedankt voor alle respons
Ik game graag, speel al veel op mijn ps4 maar ben de laatste tijd erg geintreseerd in PUBG, een spel alleen beschikbaar op PC. Speel deze nu rond de 35 fps (extreem lage settings) op mijn geforce 840m laptop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk zou ik niet veel meer dan 600 euro willen spenderen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Slechts een muis. Ik heb ook een TV waar mijn ps4 is op aangesloten, kan ik die gebruiken als monitor?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag wel een beetje fatsoenlijk willen kunnen gamen, daarom dit lijstje samengesteld.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 67,76 | € 67,76 |
1 | Gigabyte GA-B250M-D2V | € 65,50 | € 65,50 |
1 | Asus Expedition Radeon RX 570 OC edition 4GB GDDR5 | € 209,- | € 209,- |
1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 45,95 | € 45,95 |
1 | Sharkoon VS4-S | € 26,95 | € 26,95 |
1 | Microsoft Wired Keyboard 600 | € 13,12 | € 13,12 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 62,95 | € 62,95 |
1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,49 | € 53,49 |
1 | Sandisk SSD Plus 120GB | € 55,91 | € 55,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 600,63 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, alleen zijn veel AMD gpu's erg slecht leverbaar momenteel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Met dit budget kan je niet te veel eisen stellen. Maar na een SSHD in mijn laptop te hebben gebruikt lijkt me een aparte ssd voor Windows wel fijn.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of een pc zoals die hierboven eigenlijk wel opschiet. Verschillende mensen uit mijn omgeving geven aan dat een game-pc bouwen onder de 750 euro eigenlijk niet opschiet, i.v.m dat in 2 jaar elke game te zwaar zal zijn en ik weer opnieuw cpu/gpu moet upgraden.
Daarom de vraag: Is het slim om nu een pc te bouwen? Of is het verstandiger om nog een jaar of 2 door te gaan met een 2,4 ghz/840m laptop en dan maar eens wat te bouwen.
Volgend jaar ga ik studeren dus ik ben bang dat er dan ook niet enorm veel geld overblijft voor een leuke pc.
Dit zal overigens ook de eerste pc zijn die ik zal bouwen maar ik ben wel een redelijk handig met google dus ik denk dat het wel lukt.
Alvast bedankt voor alle respons
[ Voor 5% gewijzigd door Bart_____ op 29-07-2017 11:17 ]