Toon posts:

17" monitor...suggesties?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi every1...

Nog ff over dat el cheapo systeempje dat ik bouw voor een familielid ;)

Moet nog een monitor hebben....
-17"
-maximaal rond de f560,-

Thx alvast...

Verwijderd

Philips 107s kost 599.

Verwijderd

Topicstarter
Is de 17" Likom L7031 wat? Of is die pure bagger?

(tja, ik vind dit ook niet echt leuk, ik ben namelijk iiyama fan)

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kan ook wel in de Pricewatch kijken hee...maar het gaat me erom of ze een beetje redelijk zijn voor die prijs

Thx anyway ;)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Belinea 103010
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!
Kan alleen niet zo'n hoge resoluties aan (max 1280 x 1024), maar da's niet zo erg....
Prijs: 469 ex btw bij Alternate

Verwijderd

En toch vind ik de Philips fijner.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz...je doet je naam eer aan ;)

Kidding... :)

Greetz,

• Mini-me
  • Niet online
Ik raad iedereen de Hansol 710P aan: max resolutie van 1600x1200 @ 75 Hz en ik heb er 621 pieken voor betaald. Is echt niet veel he?

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Ik kan de Miro (VS) Visual Sensation 1770F aanraden. Kost iets meer dan 400 piek bij Media Markt in Rotterdam.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Topicstarter
Mini-me: nee zeker niet duur voor die specs, maar wel ff te duur voor het systeempje dat ik bouw :)

Heintje: thx, ik zal er eens naar kijken (wordt alleen niet al te best over die zaak gesproken.....)

Verwijderd

Of een TARGA Economy, je krijgt 3 jaar on site garantie geloof ik en hij haalt hoge resoluties en kost 645

BTW Silacoid...dat zijn die roze beesten uit Ufo Enemy Unknown...(God i love that game...

Verwijderd

Topicstarter
Wow, ik d8 dat niemand tegenwoordig die supergoeie-classic meer kende... :)

Het beste spel van het vorig millenium!!!

X-Com RULEZ!

Maareh, nog bedankt voor de monitor tip ;)

Greetz,

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

BELINEA 103010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sorry, moest ff
:)

Verwijderd

YES eindelijk een DIE HARD UFO FAN

DIE GAME IS ECHT THE BEST OF THE BEST
daar kan zelfs UT 5 en Q18 niet tegen op.
Heb hem 6 keer uitgespeeld en hij blijft BOTERGEIL. Echt een game die alles in zich heeft. UFO RULEZ and UFO players Rule

heeft niks te maken met de thread, maar ben zo happy van iemand te horen die ook een x-com verleden heeft.........

Verwijderd

Topicstarter
Thx allemaal, 't wordt dus de Belinea 103010

***ff verder off-topic***

Heb je deel 2 en 3 ook gespeeld? Wist je BTW dat er een 3D-shooter van X-Com is gepland?

***topic***

Greetz,

Verwijderd

Deel 1 WAS the best.
toen kwam deel 2 die zat vol bugs, die lobstermannetjes waren niet af te krijgen.
Toen hoorde ik dat deel 3 uitkwam. Ik heb een jaar moeten wachten toen die kwam...en ik heb hem maar een paar keer gespeeld (zonde van het geld) Deel 1 is nog niet overtroffen.
Die shoot'm up moet ik gewoon hebben. Ook jammer dat x-com interceptor bagger was. Misschien doen ze nog eens een giant compilation met Ufo/X-com 1,2,3, Interceptor en die shoot'm up....maar nog ff wat, die silacoids waren onwijs lame beesten...je hoorde ze niet en schoten je mannetjes af...beter dat er mindcontrol was....
hahaha heb er aardig wat geexeccuteerd
..... wat vond jij van deel 3 ??????

Verwijderd

Topicstarter
Well, het is niet echt een bug hoor met die lobstermen, het is gewoon het type armor dat ze hebben. Pak de juiste gun (Sonic-Blasta Rifle/Sonic Cannon) en je maait ze met bosjes neer...(Ik zat ook de hele tijd te hannesen met die gauss-shit)

Ik heb laatst de iso van deel3 ff gebrand, maar hij werkt niet echt bij mij...volgens mij ligt het aan mijn videokaart (dos en agp incompatibility) of emm386 ofzo (sblive heeft emm386 nodig in dos, maar apocalypse accepteert geen emm386)....Jij misschien tips?

Ja, ik weet dat die Silacoid-beesten zo dom als mijn hond haar achterwerk zijn, maar de naam sprak me wel aan ;)

Op http://www.tacticalplanet.com/xcom/ vind je info over de complete serie (incl. X-Com Alliance, de 3d-team-shooter)

Greetz,
Pagina: 1