Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natasha86
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09-2022
Hallo,

Ik ben Natasha en ik gebruik sinds kort een iPhone 7. wat ik zelf echt een super handige functie vindt is het inspreken van een tekst die automatisch omgezet wordt naar een tekst op het beeldscherm. Ook wel bekend als de dicteerfunctie. Nu was ik al bekend met deze functie in de tijd dat ik nog een Android toestel gebruikte maar daar gaat deze vraag niet over.

Waar ik mij mateloos aan irriteer is dat zodra ik op het microfoontje druk er een bijzonder irritante ping klinkt, wanneer ik op gereed druk volgt er een nog irritante ping.

Ik kan in de instellingen nergens een manier vinden om dit uit te schakelen en ook als ik het geluid van de telefoon zelf uitschakel blijven deze commando geluiden actief bij de dicteerfunctie.

Weet iemand of en zo ja hoe dit uitgezet kan worden?

Alvast heel erg bedankt!

Beste antwoord (via Natasha86 op 28-07-2017 14:59)

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Dit gaat inderdaad een beetje raar, maar op het moment dat je die ping hoort, druk de knop voor volume omlaag in. (en houd hem ingedrukt tot hij helemaal laag staat)

Het volumeniveau is blijkbaar los geregeld voor deze ping.

Send me your gameboys

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 16:57

Joran

<3 natalee

Dit gaat inderdaad een beetje raar, maar op het moment dat je die ping hoort, druk de knop voor volume omlaag in. (en houd hem ingedrukt tot hij helemaal laag staat)

Het volumeniveau is blijkbaar los geregeld voor deze ping.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Natasha86
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 09-09-2022
Hartstikke bedankt!