Hey guys,
Thanks!
Thanks!
[ Voor 99% gewijzigd door thezahir op 01-08-2017 06:34 ]
[ Voor 99% gewijzigd door thezahir op 01-08-2017 06:34 ]
blackspeedy schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:02:
In plaats vandaag dit topic te schrijven te gaan coderen. Zo leer je het snelst.
Nou doe niet zo lullig, het is de enigste manier om het onder de knie te krijgen, juist door het te doen, daarnaast pakt de 1e het makkelijker op dan de ander.
Aspnetcore is een beetje twijfelgeval denk ik. Goede tutorials zijn er niet echt, maar goede documentatie dan weer wel. Blijft nog wel een punt dat er ook echt nog bugs inzitten en het nog steeds behoorlijk verandert. Het stelt je echter wel in staat om het gewoon native onder MacOS met VS code te ontwikkelen.Gaius schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 08:37:
[...] Als je echt goed voorbereid wilt starten zou ik alleen dat wel op een Windows-machine doen. Hoewel met .Net Core meer mogelijk wordt, verwacht ik niet dat alle beginnerscursussen en bijbehorende tooling daar al op voorbereid is. En met tooling denk ik dan aan Visual Studio (niet Code, maar 2017 Community Edition), Microsoft SQL Server (Developer Edition) en Internet Information Services (IIS, de webserver-software van Microsoft, zit standaard bij Windows).[....]
[ Voor 65% gewijzigd door thezahir op 01-08-2017 06:33 ]
Aspnet met mono is op zich wel te doen, maar geen prettige ervaring (iig op linux). Dan zou ik nog eerder voor .net core gaan.thezahir schreef op zondag 30 juli 2017 @ 22:01:
Dank allemaal voor de nuttige feedback!
Ben benieuwd of er ook nog iemand is met hands on ervaring met het developen met. Net mvc op een mac (osx)? Er was toch ook nog zoiets als mono?
[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 30-07-2017 23:30 ]
Heel erg bedankt daarvoor inderdaad, @thezahir.Caelorum schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 20:32:
@thezahir Beetje jammer om al je comments te verwijderen. Super handig voor de mensen die met eenzelfde vraag zitten en hier ook van hadden kunnen leren! Super gedaan!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq