Ik heb op ebay een bod gehad op 1 van mijn grafische kaarten en ik heb het bod aanvaard en een volledig "factuur" aangemaakt (+ verzendkosten). Nu wilt de persoon die in Duitsland woont ervan afzien omdat er zogezegd nog import kosten bij komen en dan zou de kaart +-400€ gaan kosten en dat is wat aan de dure kant.
Wat ik dacht te weten is dat er in de Schengen zone geen import taxen op 2de hands producten waren, maar ik kan me vergissen. Iemand dat een antwoord weet?
Ik heb de kaart een paar maand geleden zelf via ebay gekocht van een Duitser, dus ik zou het nogal vreemd vinden dat er nu nog import kosten bij zouden komen.
Wat ik dacht te weten is dat er in de Schengen zone geen import taxen op 2de hands producten waren, maar ik kan me vergissen. Iemand dat een antwoord weet?
Ik heb de kaart een paar maand geleden zelf via ebay gekocht van een Duitser, dus ik zou het nogal vreemd vinden dat er nu nog import kosten bij zouden komen.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag