Mijn moeder kwam vandaag met een nieuw soort muizenverjager apparaat aan zetten. Het ziet er uit als een oplader en is volgens de website eigenlijk niet meer dan een spoel die elke drie minuten aangaat. Hierdoor zou het achtergrond elektromagnetische veld worden verstoord wat muizen blijkbaar niet kunnen waarderen.
Het klinkt mij als absolute onzin in de oren, maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Een kleine greep uit de verklaringen op de website:
Het klinkt mij als absolute onzin in de oren, maar ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. Een kleine greep uit de verklaringen op de website:
De website zelf: https://pestfree.nl/hoe-werkt-een-plug-in-pest-free-unit/Hoe werkt een Plug In Pest Free Unit?toon volledige bericht
Dit veroorzaakt korte elektrische schokken bij 50 Hz, die door de bedrading het bestaande elektromagnetische veld effectief regelen, dat wordt gecreëerd door de frequentie van 50 Hz, dankzij het aan en uit switchen van de spoel.
Een Plug In Pest Free Commercial unit produceert ook pulserende mechanische trillingen die uit de behuizing stralen en door de aarde geleidt en verzonden worden door de netsnoer in het aardecircuit, om deze pulserende mechanische trillingen weer opnieuw uit te stralen en hiermee een onacceptabele omgeving te creëren voor muizen, ratten, kakkerlakken en zilvervisjes.
Een Plug In Pest Free unit produceert geen magnetisch veld om de knaagdieren en kakkerlakken te verjagen.
Verandering van het reeds aanwezige elektromagnetische veld
De effectiviteit van de Plug In Pest Free unit is puur de aard van de bestaande achtergrond van het elektromagnetische veld te regelen dat geproduceerd wordt door de voedingsbedrading. Wanneer de Plug-In Pest Free unit geactiveerd is, ontstaat er geen significantie toename van het magnetische veld door de bestaande bedrading.
Het apparaat zelf genereert extreem lage niveaus van straling binnen het bereik van 8 Mg tot 100 Mg, afhankelijk van de pulserende cyclus. Als u dit vergelijkt met een elektrische deken (10 Mg tot 500 Mg) of een haardroger (500 Mg tot 1000 Mg), dan ziet u dat dit absoluut geen probleem is.
Plug In Pest Free is een gifvrije, duurzame en milieuvriendelijke oplossing voor ongedierteproblemen met muizen en ratten. Van het merk Plug In Pest Free is wetenschappelijk aangetoond en bewezen dat het daadwerkelijk effectief is tegen muizen, ratten en kakkerlakken.
LET OP : normaliter wordt er stroom genoeg verbruikt om het ongedierte te beïnvloeden. Er is echter alleen maar een elektromagnetisch veld als er stroom wordt verbruikt. Het kan soms zo zijn dat u op zolder of op slaapkamers in het begin een paar uurtjes per dag een lamp kunt laten branden om invloed te hebben op het ongedierte.
Plug-In Pest Free Benelux bouwt samen met u aan een schonere toekomst en milieu door Ongediertebestrijding en Ongediertepreventie zonder giftige chemicaliën ! Wij hebben de oprechte passie om giftige stoffen voor ongediertebestrijding en preventie uit te bannen.