Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een 15 tot 16 inch Laptop voor het bekijken van films, programmeren en internetten. Mijn budget is max 1200 euro maar minder is altijd beter. Nu heb ik de Dell XPS 9560 gezien voor 1600 (na aftrek korting) maar ik vind deze toch te prijzig aangezien ik de prestaties niet nodig heb. De processor moet toch wel minimaal i5 zijn.
Wat ga ik met je laptop doen (lijst is gesorteerd op prioriteit)?
1. Films en tv series -> display moet zeer goed zijn en laptop moet relatief stil zijn bij kleine load. Gewenste resolutie = 1080p.
2. Programmeren/scripten -> moet goed toetsenbord hebben.
3. Internetten e.d..
4. Een paar indiegames spelen (Alleen lichte spellen, voornamelijk 2D).
Mobiliteit is niet meer zo belangrijk aangezien ik nu klaar ben met school. Gewicht moet altijd minder dan 2Kg zijn omdat ik hem graag op schoot heb liggen.
P.S. Ik wil geen Apple Macbook. Alvast bedankt voor jullie reacties
.
Ik ben op zoek naar een 15 tot 16 inch Laptop voor het bekijken van films, programmeren en internetten. Mijn budget is max 1200 euro maar minder is altijd beter. Nu heb ik de Dell XPS 9560 gezien voor 1600 (na aftrek korting) maar ik vind deze toch te prijzig aangezien ik de prestaties niet nodig heb. De processor moet toch wel minimaal i5 zijn.
Wat ga ik met je laptop doen (lijst is gesorteerd op prioriteit)?
1. Films en tv series -> display moet zeer goed zijn en laptop moet relatief stil zijn bij kleine load. Gewenste resolutie = 1080p.
2. Programmeren/scripten -> moet goed toetsenbord hebben.
3. Internetten e.d..
4. Een paar indiegames spelen (Alleen lichte spellen, voornamelijk 2D).
Mobiliteit is niet meer zo belangrijk aangezien ik nu klaar ben met school. Gewicht moet altijd minder dan 2Kg zijn omdat ik hem graag op schoot heb liggen.
P.S. Ik wil geen Apple Macbook. Alvast bedankt voor jullie reacties
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2017 04:31 ]