Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bal_En_Al
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-07 22:42
Mijn vraag
...
Tijdens het opladen werkt het touchscreen bijna niet meer. Hij glitcht en swipen gaat al helemaal niet. Al een paar keer mensen gebeld en op verkeerde dingen belandt. Dit gaat allemaal over wanneer ik hem er weer uit haal. Iemand anders problemen hier mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Telefoon is gerepareerd geweest door wileyfox ( of vervangen, we zullen het nooit weten ), ik zit op de laatste update van android die hiervoor uitgegeven is en ik weet niet als het helpt, maar ik heb touchscreen assist aan, een rondje dat je vinger volgt.

Android 7.1.1 is het dus.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Beetje rond gezocht maar nog niks gevonden. Telefoon al helemaal uit en aan gezet maar dat levert niks op, en ben eigenlijk niet van plan om hem te resetten voor een klein dingetje als dit.

Ik dacht laat ik het maar vragen, wie weet hebben anderen mensen er problemen mee of is het een bug.

Alvast bedankt,

Jarvic.

Beste antwoord (via Bal_En_Al op 28-07-2017 17:32)

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Wat voor oplader gebruik je? Ik heb iets dergelijks ook gehad met een aantal no-name opladers, maar met bijv. de oplader van mijn HP Touchpad ging het wel gewoon goed. De exacte reden erachter durf ik niet te raden, maar dat is wat mij opviel.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-09 13:25
Wat voor oplader gebruik je? Ik heb iets dergelijks ook gehad met een aantal no-name opladers, maar met bijv. de oplader van mijn HP Touchpad ging het wel gewoon goed. De exacte reden erachter durf ik niet te raden, maar dat is wat mij opviel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor telefoon gaat het uberhaupt over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik verwacht inderdaad hetzelfde als @Xudonax. Wat voor oplader gebruik je en heb je dit ook met andere laders?

Ik heb dit namelijk ook gehad met een Chinese lader en die bleek gewoon heel veel noise (ruis) op de spanning te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bal_En_Al
@rens-br @Xudonax Ik gebruik de oplader die ik met de wileyfox storm heb gekregen, maar zal morgen even een andere testen en zien hoe het gaat.

@Verwijderd Over de wileyfox storm.

[ Voor 2% gewijzigd door Bal_En_Al op 27-07-2017 23:37 . Reden: netter opgetypt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Bal_En_Al heeft die oplader nog een merk of is het een no-name lader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bal_En_Al
rens-br schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 07:54:
@Bal_En_Al heeft die oplader nog een merk of is het een no-name lader?
Er staat geen naam op, maar op het uit einde wel een WileyFox logo.

Hoe dan ook, probleem opgelost. Het is dus wel de oplader,

Bedankt iedereen.
Pagina: 1