Toon posts:

Subwoofer werkt niet op autoradio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik een subwoofer geïnstalleerd in mijn auto, het heeft maar even gewerkt. Het gaat om eentje van Caliber. Ik heb een autoradio van Sony. Als ik het volume van mijn sub omhoog doe dan komt er een heel vaag geluid uit. "Dududududududu". Als ik mijn telefoon op de tulp kabels aansluit dan werkt het wel goed. Ik heb ook al een andere autoradio geprobeerd, nog steeds niet goed. Kan het zijn dat er iets verkeerd zit bij de kabels achterin de radio? Ik heb verder (volgens mij) alles uitgesloten. De sub werkt wel via mijn telefoon, niet via meerdere autoradio's.

Vriendelijk bedankt!

Mvg,

Willem de Vries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49
Niet dat ik je kan helpen, maar wellicht kun je nog aangeven om welke radio het gaat en hoe je het hebt aangesloten. Eventueel een filmpje van wat de sub doet. Puur voor de volledigheid, zodat de kenners je beter kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:23
Misschien kun je wat uitgebreider uitleggen hoe je het hebt aangesloten. Eventueel met een kleine tekening indien mogelijk? Lijkt erop alsof je wat verkeerd hebt aangesloten inderdaad.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De bedrading heb ik niet aangezeten en ook niet veel verstand van. Enig idee wat er dan fout kan zijn? Hoe kan ik het makkelijkst filmjes/foto's met jullie delen? Ben hier voor het eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:49

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijnbeuvink
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-08-2023
Hoe heb je de subwoofer aangesloten?

de meest gangbare oplossing is een versterker.
tulp aansluiting van je auto radio naar je versterker en vanuit je versterker een speaker draad naar je subwoofer.

als je je telefoon op de tulp kabel aansluit dan werkt het wel volgens je.... waar sluit je je telefoon precies op aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is al verholpen. Het probleem zat hem in de aarding van de subwoofer. Vriendelijk bedankt voor het meedenken.
Pagina: 1