Ik zoek twee?
Speakers
Wat is je budget?
Goede vraag, rond de 500 moet wel lukken
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek af te spelen
De ruimte is ongeveer 6x4 en normaal in gebruik als thuis-kantoor en logeerkamer. Een aantal keer per jaar zal de tap die daar in de bar zit gebruikt worden voor feestjes. De speakers moeten dus zowel rustige achtergrond muziek aan kunnen (beetje zuiver) en ook een goed feestje bouwen. (isolatie is ruim aanwezig, maak je geen zorgen)
Vanuit de vorige bar/woonkamer is er nog een versterker over die ik wel wil hergebruiken, een Yamaha P5000s. Als dit volledig afgeraden wordt, geef maar aan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet geheel meer. Qua formaat is zo klein mogelijk de voorkeur, zeker gezien de afmetingen van de ruimte en de speakers opgehangen moeten worden. Ik heb zitten kijken bij de pro-audio speakers zoals bij bax en thomann. Voor actieve speakers ben ik gecharmeerd van de EV ZXA1-90B qua klank en power, maar mijn mening is dat actief niet handig is in een vaste installatie, want dat maakt je minder flexibel in volume regeling.
We helpt me de goede richting op?
Speakers
Wat is je budget?
Goede vraag, rond de 500 moet wel lukken
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek af te spelen
Vanuit de vorige bar/woonkamer is er nog een versterker over die ik wel wil hergebruiken, een Yamaha P5000s. Als dit volledig afgeraden wordt, geef maar aan.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zie door de bomen het bos niet geheel meer. Qua formaat is zo klein mogelijk de voorkeur, zeker gezien de afmetingen van de ruimte en de speakers opgehangen moeten worden. Ik heb zitten kijken bij de pro-audio speakers zoals bij bax en thomann. Voor actieve speakers ben ik gecharmeerd van de EV ZXA1-90B qua klank en power, maar mijn mening is dat actief niet handig is in een vaste installatie, want dat maakt je minder flexibel in volume regeling.
We helpt me de goede richting op?
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk