Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Geen recensies

Pagina: 1
Acties:

• sunnyc
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-02 13:08
Ik ben op zoek naar een simpele laptop. Wat ik er vooral mee doe: internetten en films/muziek downloaden. Af en toe speel ik World of Warcraft. Omdat ik niet echt een high end laptop nodig heb, is mijn budget rond de 550 euro.

De laptop wordt alleen thuis gebruikt dus gewicht is niet van toepassing. Ook merk is niet zo belangrijk zolang het maar een goede latop is. Toevallig zijn de 2 die ik leuk vind van Asus:

pricewatch: Asus VivoBook R540YA-DM181T
pricewatch: Asus VivoBook R541UA-DM985T

Nr 2 heeft mijn voorkeur omdat het een Intel Core i3 CPU heeft wat volgens mij wel een van de betere is (maar ik ben een leek dus ik kan het mis hebben). De probleem is alleen dat er geen recensies erover te vinden zijn dus ik niet kan inschatten of het een goede koop is. Naar mijns inzien is de scherm misschien het enige minpuntje omdat het geen IPS scherm betreft maar daar kan ik wel mee leven.

Tevens heb ik gelezen dat de Videokaart niet (echt) geschikt is om WOW te spelen omdat het hier een
geïntergreerd videokaart betreft.

Ik wil graag weten of de laptop een goede koop is en of WOW idd niet erop te spelen is.
Bedankt.