Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Sinds een aantal maanden schakelt mijn archos 50c platinum steeds vanzelf de wifi uit. Heel irritant :(, gebuerd ook gewoon tijdens typen. Soms moet ik elke minuut de wifi hand,matig weer aanzetten. Ligt volgens mij niet aan het wifi-signaal omdat andere smartphones en apparaten wel goed werken. Wifi mode staat ook op ''altijd aan''. Heb onlangs nog de nieuwst beschikbare update voor android geupload maar probleem blijft.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?
Vast bedankt, Xerxes.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je dit probleem ineens gekregen of na een software-update?

Verder kun je eens wat meer informatie geven over wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt en geef ook meteen even je software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Rens, heb sofware geüpdatet (Android) en WiFi instelling gecontroleerd. Lijkt allemaal goed. Android versie is 5.1 (bedoel je dat met softwareversie, ben niet heel goed thuis in deze materie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is ineens ontstaan, niet na updaten oid.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 55% gewijzigd door rens-br op 28-07-2017 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd Dat bedoelde ik inderdaad met de software versie. :)

Heb je dit probleem met alle wifi netwerken of alleen die van thuis?

Wat je nog kan proberen is je netwerkinstellingen te resetten, dat kan via:
'Instellingen' -> 'Back-up maken en resetten' -> 'Netwerk resetten' of via:
'Instellingen' -> 'Meer' (onder draadloos en netwerken) -> 'Netwerk resetten'

Je raakt dan wel alle opgeslagen wifi en bluetooth netwerken kwijt, maar het kan het probleem oplossen.

Werkt dat ook niet dan is een factory reset aan te raden, hierbij raak je wel alles kwijt, dus maak van te voren goede backups.