Toon posts:

Wanadoo probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje wanadoo, en ben er erg tevreden over. Maar nu van de ene op de andere dag doet mijn inbelverbinding het niet meer. Ook heb ik mijn wanadoo account bij www.passport.com opgegeven zodat ik hem met msn kan gebruiken. Dat doet het opeens ook niet meer. Maar toch kan ik wel nog steeds via outlook mijn wanadoomail checken. Wat is hier aan de hand en hoe zorg ik dat ik weer kan inbellen en op msn?????
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/marcnolte/foto/wanadoo%20sucks.jpg

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

MSN heeft nogal problemen de laatste tijd..

Maar het probleem met inbellen, zal toch waarschijnlijk wel in een instelling zitten denk ik.

Krijg je een foutmelding bij het inbellen op wanadoo??

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want de dag daarvoor deed alles het nog, en de instelling heb ik even nagekeken en zijn nog steeds hetzelfde. En na wat gespeelt te hebben met de instellingen werkt het nog steeds niet. Ik krijg deze melding, terwijl ik toch echt geen verbinding met internet heb.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/marcnolte/foto/inbel.jpg

Verwijderd

Topicstarter
en wat betreft msn, mijn hotmail account werkt wel gewoon op msn. Maar het wannadoo opeens niet.

• HGM
  • Niet online

HGM

tja phone line busy lijkt me toch maar één ding te kunnen beteken..

Kan je over die ljin wel gewoon andere nr's bellen??

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik kan wel gewoon via euronet inbellen. Maar dat heeft mijn vader liever niet, want dan kan hij niet tegelijk internetten.

• HGM
  • Niet online

HGM

Bel je dan wel naar het juiste nr van wanadoo??

En hoe bedoel je dat je pa dan niet tegelijk kan internetten??

Verwijderd

Topicstarter
ey, hij doet het opeens weer, nu nog dat msn probleem. Ik heb trouwens niks veranderd aan de instellignen ofzo van het inbellen.

HEEFT IEMAND EEN IDEE HOE IK HET MSN PROBLEEM KAN OPLOSSEN????

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op zaterdag 07 juli 2001 19:47 schreef marcnolte het volgende:
ey, hij doet het opeens weer, nu nog dat msn probleem. Ik heb trouwens niks veranderd aan de instellignen ofzo van het inbellen.

MSM is gewoon 1 brak gebeuren. Bij mij doet hij de laatste paar dagen het ook al niet meer fatsoenlijk.
MSM (Messenger dus) staat los van Outlook of het inbellen van wanadoo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het persoonlijk ook meer met ICQ eens, maar de meeste mensen die ik ken hebben MSN. Dus vandaar.... Maar het maakt al niet meer uit, want het probleem is alweer opgelost. VAn de ene op de andere dag.

• a casema user
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 21:28
het zal wel aan MSN liggen, een aantal gebruikers kan de laatste tijd nietmeer inloggen en zijn hun buddy-list kwijt.

waar is trouwens je }:O ????

Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Op zaterdag 07 juli 2001 19:47 schreef marcnolte het volgende:

MSN IS DE LAATSTE TIJD SLECHT....oeps, nu begin ik ook te schreeuwen...

Kijk eens op t.net naar het nieuws van vrijdag.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:44
Search, staan wel paar topics over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.