Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Battlefield 1 spelen, school werk, af en toe een foto bewerken met adobe photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 600 euro aan upgrades
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik denk zelf dat de CPU en moederbord en videokaart een must zijn.
Ik heb nu een MSI R9 280x 3GB videokaart, zou ik deze vervangen? In de behuizing die ik gekozen heb past deze kaart zoiezo niet. Verder heb ik nog een Corsair Carbide case, waarin ik ook de gekozen hardware kan monteren inclusief de msi kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaard instellingen, misschien overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb momenteel een oud systeem met een i7 930 en een Asus sabertooth x58 moederbord, naar mijn mening is deze hardware te oud, en ben toe aan iets nieuws. Ik hoop dat jullie mij wat op en aanmerkingen kunnen geven op de hardware die ik hieronder gekozen heb.
Battlefield 1 spelen, school werk, af en toe een foto bewerken met adobe photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 600 euro aan upgrades
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint MT2, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 66,22 | € 66,22 |
| 1 | Cooler Master Real Power M620 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 114,17 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik denk zelf dat de CPU en moederbord en videokaart een must zijn.
Ik heb nu een MSI R9 280x 3GB videokaart, zou ik deze vervangen? In de behuizing die ik gekozen heb past deze kaart zoiezo niet. Verder heb ik nog een Corsair Carbide case, waarin ik ook de gekozen hardware kan monteren inclusief de msi kaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaard instellingen, misschien overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik heb momenteel een oud systeem met een i7 930 en een Asus sabertooth x58 moederbord, naar mijn mening is deze hardware te oud, en ben toe aan iets nieuws. Ik hoop dat jullie mij wat op en aanmerkingen kunnen geven op de hardware die ik hieronder gekozen heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7400 Boxed | € 174,50 | € 174,50 |
| 1 | MSI H110I Pro | € 71,- | € 71,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Cooler Master Elite 110 | € 41,14 | € 41,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 585,64 | |