[V&A] Categorie voor bord- kaart- en gezelschapsspelletjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:18

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Topicstarter
Naar aanleiding van deze opmerking:
psychoclown in "Board-, Card- & Tabletop games - Deel 2"

de stoute schoenen aan getrokken.
De categorieën die V&A (en ook de pricewatch) ondersteunt zijn de afgelopen jaren uitgebreid. Ik zou het een leuke toevoeging vinden als bord- en kaartspellen ook een categorie wordt zodat het ruilen, kopen en/of verkopen hiervan een mogelijkheid wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58

InFamous

excommunicado

Die mogelijkheid is er al in Vraag & Aanbod overig

IMHO is er in de V&A zelf te weinig animo voor bord en kaartspellen.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
InFamous schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:31:

jeez, die kende ik niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

InFamous schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:31:

Het probleem is dat deze zo algemeen is dat ik hier nooit in kijk. Is het dan wel mogelijk om in een topic te verwijzen naar een advertentie in overig? Ik weet dat we het in het topic zelf niet mogelijk aanbieden, terwijl dat juist de doelgroep is.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

ViNcE schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 12:59:
[...]

Het probleem is dat deze zo algemeen is dat ik hier nooit in kijk. Is het dan wel mogelijk om in een topic te verwijzen naar een advertentie in overig? Ik weet dat we het in het topic zelf niet mogelijk aanbieden, terwijl dat juist de doelgroep is.
Wat is dan het verschil tussen VAO en de V&A, beide advertenties mogen niet gespammed worden in topics. Maar ik ben geen moderator in dat deel, dus dat zal je daar met de lokale crew moeten overleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

In het eerste geval kan ik (misschien) een subscriptie op zetten, zodat ik een melding krijg als er een advertentie bijkomt. Maar misschien heb je gelijk en heb ik liever dat we onze advertenties mogen melden in het topic. De doelgroep is zo specifiek dat een extra categorie het V&A eerder vervuilt. Nu is het alleen niet mogelijk om die twintig geïnteresseerden direct aan te spreken.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Dat was met het horloge topic hetzelfde geval en vanuit die discussie is er VAO ontstaan. Ik denk vooral niet dat we die discussie opnieuw moeten gaan voeren.

Ik denk niet dat we op meerdere plekken op het forum vraag en aanbod gaan toestaan. Dan kan je het beter een topic plaatsen in VAO en dan je link naar je VAO topic plaatsen in je ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Ha als iemand dit in de topicstart van de bordspellen draad kan zetten is iedereen geholpen gok ik.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Pagina: 1