Toon posts:

Advies: headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik koptelefoon/headset voor het gamen en voor Skype/discord calls. Het is belangrijk, voor mij, dat de omstanders het geluid niet kunnen horen of minimaal. Mic is ook erg belangrijk.

Ik kan "lomp" zijn, dus ik wil graag eentje waar de kabel heel makkelijk los komt. .

Wat is je budget?
Tot 150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het voor Skype en internet calls gebruiken. Ik ben van plan om het in de trein te gebruiken. Noise Canceling? Is dat handig? Helpt dat in een volle trein?

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf de topics hier gelezen en als leek heb ik juist meer vragen. Ik heb geen voorkeur voor een merk.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben vooral benieuwd naar de ervaring van medetweakers hier. Welk headsets zijn goed te gebruiken in de trein. Ik wil niet dat de persoon naast mij, mijn muziek/gesprek hoort. Ik wil de geluiden om mij heen ook niet horen.

Verder vind ik belangrijk dat het microfoon (goed is) voor het voeren van gesprekken.

.

Dank jullie wel al vast :)