Geachte Tweakers,
Al een tijd zit ik te denken om mijn PC te up-graden. Inmiddels is my systeem redelijk verouderd en ik wil bij blijven. Mijn Video Kaart is het meest recente stuk hardware vandaar dat ik die nu NIET direct wil mee upgraden mede door sprijding van kosten.
Graag zou ik hulp en/of advies willen over wat de beste upgrade zal zijn in mijn geval. Wat geeft de beste waarde voor mijn geld, en wat is allround de beste keuze
Ten eerste: Doel - Ik gebruik mij PC voor gamen, van bf1 tot PUBG tot LoL. Vooral PUBG geeft mij veel frame drops maarja het is ook nog in Alpha state.
Ik heb altijd met plezier AMD gehad, maar na alle jaren ga ik toch de overstap maken naar INTEL, zelfs met de nieuw Ryzen uit nu. Ik leg toch liever wat extra neer voor meer betrouwbaarheid.
De upgrade mag tussen de 400/480,- Euro Kosten voor een:
- Intel CPU (i7,i5) ? i7 7700K? (maybe overkill oordeel aan de experts)
- Mobo, passend bij CPU natuurlijk, klaar voor toekomstige GPU upgrade.
- 16 GB Ram.
- Kan mijn huidige voeding nog mee?
Mijn huideige specs zijn:
*CPU - AMD Phenom(tm) II X6 1100T Processor @ 3306.3 MHz
*GPU - AMD Radeon MSI R9 270X
*Mobo - AsRock 870 Extreme 3
*Ram - 8GB DDR3 - 2003.8Mhz
*Power - Cooler Master 600W Silent Pro
*Memory - Samsung 500GB SSD / Seagate Baracuda Black 1,5 TB
Ik plan de aanschaf te doen eind Augustus.
Ik hoop op goede reacties.
Bij Voorbaad bedankt
Groetjes!
Al een tijd zit ik te denken om mijn PC te up-graden. Inmiddels is my systeem redelijk verouderd en ik wil bij blijven. Mijn Video Kaart is het meest recente stuk hardware vandaar dat ik die nu NIET direct wil mee upgraden mede door sprijding van kosten.
Graag zou ik hulp en/of advies willen over wat de beste upgrade zal zijn in mijn geval. Wat geeft de beste waarde voor mijn geld, en wat is allround de beste keuze
Ten eerste: Doel - Ik gebruik mij PC voor gamen, van bf1 tot PUBG tot LoL. Vooral PUBG geeft mij veel frame drops maarja het is ook nog in Alpha state.
Ik heb altijd met plezier AMD gehad, maar na alle jaren ga ik toch de overstap maken naar INTEL, zelfs met de nieuw Ryzen uit nu. Ik leg toch liever wat extra neer voor meer betrouwbaarheid.
De upgrade mag tussen de 400/480,- Euro Kosten voor een:
- Intel CPU (i7,i5) ? i7 7700K? (maybe overkill oordeel aan de experts)
- Mobo, passend bij CPU natuurlijk, klaar voor toekomstige GPU upgrade.
- 16 GB Ram.
- Kan mijn huidige voeding nog mee?
Mijn huideige specs zijn:
*CPU - AMD Phenom(tm) II X6 1100T Processor @ 3306.3 MHz
*GPU - AMD Radeon MSI R9 270X
*Mobo - AsRock 870 Extreme 3
*Ram - 8GB DDR3 - 2003.8Mhz
*Power - Cooler Master 600W Silent Pro
*Memory - Samsung 500GB SSD / Seagate Baracuda Black 1,5 TB
Ik plan de aanschaf te doen eind Augustus.
Ik hoop op goede reacties.
Bij Voorbaad bedankt
Groetjes!