Hoi ik wil netbeans die gebruiken voor wat programmeer ideeën in combinatie met java en de java me sdk.. tot nu toe heb ik de java se geinstalleerd wat goed gaat.. daarna wil ik voor een java me project de java me sdk installeren via de java platform manager maar als ik op add platform klik en via het dialoogvenster naar de java me sdk folder ga wordt daar niets gevonden waardoor ik niet verder kan..
ik heb de javamesdk dmg hier geprobeerd (een dmg) en een zip met nmb bestanden hier gedownload, twee versies dus waarvan de eerste in de /applications/javasdkme map gezet wordt. hierna kreeg ik een icoontje van een gsm in applications maar die werkt niet
Volgens deze video hier moet ik het via tools>plugins proberen maar als ik dan een update url naar het pad van de sdk met nmb bestanden ingeef wordt de ok knop niet actief..
hier een screenshot van het dialoogvenster

alle hulpinput welkom
ik heb de javamesdk dmg hier geprobeerd (een dmg) en een zip met nmb bestanden hier gedownload, twee versies dus waarvan de eerste in de /applications/javasdkme map gezet wordt. hierna kreeg ik een icoontje van een gsm in applications maar die werkt niet
Volgens deze video hier moet ik het via tools>plugins proberen maar als ik dan een update url naar het pad van de sdk met nmb bestanden ingeef wordt de ok knop niet actief..
hier een screenshot van het dialoogvenster

alle hulpinput welkom
Maak er geen probleem van, of een oplossing!—- je moet niet zo moeilijk doen