Mede-Tweakers,
Aangezien ik al enige tijd minder actief betrokken ben bij de ontwikkelingen op het gebied van hardware, zou ik graag een beroep willen doen op jullie kennis op dit vlak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor het spelen van games.
Denk hierbij aan games zoals Call of Duty, Battlefield en GTA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Seagate Desktop HDD, 3TB
- Samsung SH-222BB (Optische drive)
- LG 29UM58-P (Monitor)
- Toetsenbord / Muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uiteraard heb ik mij al wel enigszins verdiept in de materie. Een systeem op basis van een AMD Ryzon lijkt mij een verstandige keuze (prijs/kwaliteit/snelheid).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen. De behuizing moet naast functioneel ook strak vormgegeven zijn, vandaar mijn keuze voor de Fractal Design Define S in de opgestelde lijst.
Ga je overklokken?
Dit is niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Simpelweg; het advies om tot een goed systeem te komen met daarbij uiteraard zo veel mogelijk bang-for-buck.
Het volgende heb ik zelf samengesteld:
Wat is jullie mening over bovenstaande en zien jullie nog mogelijke verbeteringen? (Binnen het budget)
Aangezien ik al enige tijd minder actief betrokken ben bij de ontwikkelingen op het gebied van hardware, zou ik graag een beroep willen doen op jullie kennis op dit vlak.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk gebruikt worden voor het spelen van games.
Denk hierbij aan games zoals Call of Duty, Battlefield en GTA.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget is 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Seagate Desktop HDD, 3TB
- Samsung SH-222BB (Optische drive)
- LG 29UM58-P (Monitor)
- Toetsenbord / Muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Uiteraard heb ik mij al wel enigszins verdiept in de materie. Een systeem op basis van een AMD Ryzon lijkt mij een verstandige keuze (prijs/kwaliteit/snelheid).
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen. De behuizing moet naast functioneel ook strak vormgegeven zijn, vandaar mijn keuze voor de Fractal Design Define S in de opgestelde lijst.
Ga je overklokken?
Dit is niet de bedoeling.
Wat verwacht je van ons?
Simpelweg; het advies om tot een goed systeem te komen met daarbij uiteraard zo veel mogelijk bang-for-buck.
Het volgende heb ik zelf samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | Asus Prime B350-Plus | € 86,95 | € 86,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 340,90 | € 340,90 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 147,95 | € 147,95 |
| 1 | Corsair TX550M V2 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 150,- | € 150,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.089,25 | |
Wat is jullie mening over bovenstaande en zien jullie nog mogelijke verbeteringen? (Binnen het budget)