Shopreview toevoegen igiftcards.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Via amazon.de wilde ik wat bestellen, maar dat kan nog steeds niet met iDeal / PayPal indien je geen credit card hebt ;(

Daarna kwam ik terecht op igiftcards.nl / KorsIT of een vd andere tig handelsnamen. Ik wilde eerst op de shopreviews kijken, maar daar is het nog niet vermeld en vind ik de shopreview net wat beter dan Trustpilot

Afgelopen zondag 23 juli heb ik geprobeerd de winkel toe te voegen om zelf een review te kunnen schrijven, ik denk alleen niet dat het geaccepteerd is na 2/3 werkdagen. Zou daar een reden voor kunnen zijn of ben ik gewoon ongeduldig O-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5T9CdLj.png

Ook naar aanleiding van dit topic KorstIT aka igiftcards.nl van @Blerf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Ketho schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 15:55:
Via amazon.de wilde ik wat bestellen, maar dat kan nog steeds niet met iDeal / PayPal indien je geen credit card hebt ;(
Het is geen iDEAL, maar bij Amazon DE kan je sinds april wel betalen via automatische incasso.

[ Voor 10% gewijzigd door SR8 op 26-07-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
Handig, dat zal ik zeker proberen voor de volgende keer (Direct Debit toch?) :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien dit niets met het Shopping Forum te maken heeft, geef ik het topic een zetje richting het Pricewatch-team.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Ketho het kan even duren voordat shops worden toegevoegd. Zeker nu de vakantieperiode is aangebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
rens-br schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 22:37:
@Ketho het kan even duren voordat shops worden toegevoegd. Zeker nu de vakantieperiode is aangebroken.
Deze is inderdaad inmiddels geaccepteerd. Ook heb ik met automatische incasso weer een bestelling kunnen doen via amazon.de, godallemachtig wat is dat fijn zeg _/-\o_
Pagina: 1