Normaal gesproken heb je bij alle reacties (behalve de leaves dan) op de artikelen een pijltje en een plusje of minnetje, het eerste om de hele thread in/uit te klappen, het tweede om alleen die reactie in of uit te klappen. Reactie met negatieve scores zijn standaard ingeklapt, maar eventuele reacties daarop zijn wel nog zichtbaar. De thread kan dan worden ingeklapt door op het pijltje te klikken, of de reactie uitgeklapt door op het plusje te klikken. Echter, als op het plusje wordt geklikt, verdwijnt het pijltje. Alleen het minnetje is dan nog zichtbaar. De thread kan dan dus niet meer worden ingeklapt. Ook als op het minnetje wordt geklikt om de reactie weer in te klappen, verschijnt het pijltje niet. De enige manier om de thread in te klappen is door de pagina te vernieuwen en dan meteen op het pijltje te klikken.
Uiteraard kan dit aardig irritant zijn. Als de reactie met negatieve score aan het begin van een hele grote thread staat, dan wil ik graag de reactie en de eerste paar antwoorden daarop lezen. Vervolgens wil ik door naar het volgende thread. Dan moet ik dus ofwel: heel lang scrollen tot ik alle antwoorden op die eerste reactie voorbij ben, of; de pagina vernieuwen, op zoek gaan naar die negatieve reactie en die inklappen.
Getest op:
Na laden pagina:

Na uitklappen:

Na inklappen:
Uiteraard kan dit aardig irritant zijn. Als de reactie met negatieve score aan het begin van een hele grote thread staat, dan wil ik graag de reactie en de eerste paar antwoorden daarop lezen. Vervolgens wil ik door naar het volgende thread. Dan moet ik dus ofwel: heel lang scrollen tot ik alle antwoorden op die eerste reactie voorbij ben, of; de pagina vernieuwen, op zoek gaan naar die negatieve reactie en die inklappen.
Getest op:
- Chrome (v59, met diverse extensies)
- Firefox (v54, schoon)
- Internet Explorer (v11, schoon)
- Edge (v40, schoon)
Na laden pagina:

Na uitklappen:

Na inklappen: