Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwste games en het gebruikelijke email, films, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 à 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
niks specifieks.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het de nieuwste games kan spelen
Ga je overklokken?
Nee
Beste Tweakers,
Het systeem is bedoelt voor mijn broertje van 14. Het doel is daarbij puur gamen en gebruikelijk zaken als studie. Er zitten daarom geen bijzondere eisen aan verbonden.
Het systeem is zo goed als hetzelfde als deze reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017, op 2 aanpassingen na. Ik heb er een HDD aan toegevoegd en minder RAM.
pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB
vervangen voor
pricewatch: Crucial CT8G4DFD8213
De reden dat ik heb gekozen voor 8GB ipv 16GB is vanwege het budget en mijn eigen(beperkte) ervaring dat 8GB zat is voor gamen. En volgens mij zit er verder weinig merkbaar verschil tussen de 2 sticks.
De HDD heb ik gekozen voor extra opslag. Ik heb geen specifieke reden dat ik voor deze heb gekozen behalve prijs/geheugen verhouding. Uiteraard sta ik open voor andere suggesties.
Mijn voornaamste vraag is hoe mijn keuze qua geheugen en HDD bevalt. En of er nog andere suggesties zijn m.b.t de rest van de samenstelling, aangezien de guide al paar maanden oud is.
Dank u
Nieuwste games en het gebruikelijke email, films, etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 à 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
niks specifieks.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het de nieuwste games kan spelen
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1400 Boxed Wraith Stealth koeler | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | Asus Prime A320M-K | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 570 ARMOR 4G OC | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 37,91 | € 37,91 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 839,20 | |
Beste Tweakers,
Het systeem is bedoelt voor mijn broertje van 14. Het doel is daarbij puur gamen en gebruikelijk zaken als studie. Er zitten daarom geen bijzondere eisen aan verbonden.
Het systeem is zo goed als hetzelfde als deze reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2017, op 2 aanpassingen na. Ik heb er een HDD aan toegevoegd en minder RAM.
pricewatch: Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB
vervangen voor
pricewatch: Crucial CT8G4DFD8213
De reden dat ik heb gekozen voor 8GB ipv 16GB is vanwege het budget en mijn eigen(beperkte) ervaring dat 8GB zat is voor gamen. En volgens mij zit er verder weinig merkbaar verschil tussen de 2 sticks.
De HDD heb ik gekozen voor extra opslag. Ik heb geen specifieke reden dat ik voor deze heb gekozen behalve prijs/geheugen verhouding. Uiteraard sta ik open voor andere suggesties.
Mijn voornaamste vraag is hoe mijn keuze qua geheugen en HDD bevalt. En of er nog andere suggesties zijn m.b.t de rest van de samenstelling, aangezien de guide al paar maanden oud is.
Dank u