Welke video kaart budget €200

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dexterdy
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 02-02 15:29
Ik wil graag mijn pc upgraden met een videokaart voor wat gamen en video editing maar ik heb niet veel verstand van video kaarten. Mijn budget is €200 maar ik zou het liefst wat rond de €175 willen hebben. Ook wil ik graag de rest van de pc in de toekomst nog upgraden dus dat kan nog veranderen.

Mijn huidige pc:

Intel core i5 3470
10GB ddr 3 ram (een van 8 en een van 2)
ASRock B75M DASH
Samsung SSD 850 EVO 250GB

Wat ik op het oog heb

Intel core i5 7400
8GB ddr4 ram
Moederbord weet ik nog niet
Zelfde ssd

Ik heb deze video kaarten gevonden

categorie: Videokaarten

Ik wil hem wel graag kunnen overklokken.

Alle reacties

Verwijderd

Welk merk en type voeding heb je?

Ryzen 5 is interessanter dan een i5, zeker met zo'n laag geklokte i5.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dexterdy schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:34:
Ik heb deze video kaarten gevonden

categorie: Videokaarten

Ik wil hem wel graag kunnen overklokken.
Een Gigabyte gtx 1050 ti dus ;)

Je hebt wel erg specifieke filters aangevinkt trouwens. Misschien zou je ons eerst een inkijkje kunnen geven in jouw motivatie hiervoor.
Weten wij direct ook een stuk beter wat je precies zoekt

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Dexterdy
Ik heb een xilence xp400r6

Ik heb eerst op andere filters gezocht alle kaarten met elkaar vergeleken en ik kwam uit op een kaart van gigabyte. toen kwam ik er achter dat gigabyte nog meer kaarten had die veel op elkaar lijken en daar kon ik niet uit kiezen. om het ff snel op te zoeken in plaats van elke kaart individueel heb ik deze filters gebruikt

[ Voor 4% gewijzigd door Dexterdy op 26-07-2017 12:30 ]

Verwijderd

Die wil je niet gebruiken met een nieuwe videokaart. Slecht presterende voeding van slechte kwaliteit.
Het is ook geen 400w voeding zoals het typenummer doet vermoeden maar eerder een 200w. Op 12v kan deze namelijk maximaal 180w leveren volgens de specs wat waarschijnlijk al erg optimistisch is. Dat betekent dat de voeding bijna maximaal belast gaat worden. Wordt dus ook een nieuwe voeding als je spulletjes je lief zijn.

• Dexterdy
Op de voeding zelf staat dat hij 300 watt is en max 400

Verwijderd

Het gaat erom wat onder de kap zit, niet wat er op de kap staat. Ik kan op de achterklep van mijn auto 320pk zetten maar veel verder dan 160pk komt ie niet.

De XP400R6 is een Performace C XN041. Met dat typenummer kom ik op https://www.hardwareinsig...-c-series-xp400r6-review/. Maakt ook verder niet uit. Het zijn onbetrouwbare voedingen die je gewoon niet in je systeem wil hebben. Als jij het aandurft prima maar kom hier niet klagen als de boel kapot gaat door een slechte voeding. Wees gewaarschuwd.

• Dexterdy
Ja je hebt gelijk moet er iets aan doe
Pagina: 1