Simpel DVD

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Een vriend van me wil een DVD-playback op z'n breedbeeldbak (JVC TV).
Systeem (binnenkort te bouwen):
- BE6-II
- ong. 500 mhz
- 64 MB Ram

Welke videokaart (liefst een simpele/betaalbare) is het beste voor DVD? Voldoet een Stealth III? Hoe goed is de TV-out daarvan? 3D en Games zijn voor hem niet belangrijk.

PS Ik heb naar topics gezocht en wel wat gevonden, maar misschien is er nieuwe info. Ik ben in de computer-DVD-materie zelf totaal niet thuis....

Thanx

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Als het om puur dvd kijken op een breedbeeld zou ik voor een losse mpegkaart gaan, bv een hollywood+ of creative encore 6x setje. De tv-out van die kaartje is goed en omdat videokaarten maar voor een klein deel hardwarematig dvd decoderen en de rest door software gedaan wordt is de dvdplayback van een losse decoder veel beter.
(bijkomend voordeel is dat de systeem eisen een stuk lager zijn, een simpele 166mm zou al voldoen)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

ATI rage128 - beste hardwarematige dvd ondersteuning van alle videokaarten.

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Is zo'n Creative set toevallig ook regiovrij?

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Go for Zer0 !!!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

De Creative is regiovrij (te maken)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1