Ik heb een aantal dagen geleden een harde schijf aangekocht. Toen ik hem aansloot werkte het bijna direct, maar gisteren begon de schijf klikkende geluiden te maken maar het werkte nog steeds. Ik deed de computer uit en na een aantal uren weer aan en opeens zag ik de schijf niet meer staan bij "mijn computer". Ik dacht "ok geen groot probleem ik initialiseer het wel even" maar bij schijfbeheer staat er 
Als ik rechtermuisk->schijf initialiseren doe dan is het onklikbaar
Ik heb ook al western digital data lifeguard uitgeprobeerd en dit is de status van mijn schijf
Wat zijn mijn opties? Ik hoef de bestanden niet terug maar ik zou wel graag mijn harde schijf in werkende staat krijgen.
EDIT: de bios zegt ongeveer hetzelfde als digital data lifeguard (schijf heeft geen naam, geen grootte van de schijf)
De schijf maakt ook geen constante klikkende geluiden maar maakt de normale occasionele geluiden die een werkende harde schijf zou moeten maken.

Als ik rechtermuisk->schijf initialiseren doe dan is het onklikbaar
Ik heb ook al western digital data lifeguard uitgeprobeerd en dit is de status van mijn schijf

Wat zijn mijn opties? Ik hoef de bestanden niet terug maar ik zou wel graag mijn harde schijf in werkende staat krijgen.
EDIT: de bios zegt ongeveer hetzelfde als digital data lifeguard (schijf heeft geen naam, geen grootte van de schijf)
De schijf maakt ook geen constante klikkende geluiden maar maakt de normale occasionele geluiden die een werkende harde schijf zou moeten maken.
[ Voor 14% gewijzigd door benja1 op 26-07-2017 11:20 ]