If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
PS. IRRITANT HE DIE HOOFDLETTERS???
Voor de rest...what's the point???
Verwijderd
Ja wil je der mee ophouwen ja????Op zaterdag 07 juli 2001 18:39 schreef MREn het volgende:
JA DAT WERKT GOED HOOR!!!! WAAROM ZOU DAT NIET WERKEN??? AL ZOU IK DIE GF3 NOG EENS OVERWEGEN, IS VEEL TE DUUR.
Ik heb het ff naar het nederlands vertaaldOp zaterdag 07 juli 2001 18:36 schreef YMGV4LIFE het volgende:
Hallo allemaal, ik ga een nieuwe comp kopen en ook daar moet een nieuwe videokaart in.
Nu heb ik heel wat afgesnuffeld en denk dat ik de nieuwe MSI geforce 3 kaart koop omdat hier een optie op zit voor tv in en tv out, dit zit er standaard niet op maar kan als extra gekocht worden. Omdat ik ook een MSI mobo koop denk ik dat dit wel goed met elkaar werkt. Is dit een goede keus?
Kun jij ook niet een <font size=6>KLEIN</font> beetje normaal doen met te caps en je gezeik tegen nieuwe usersOp zaterdag 07 juli 2001 18:39 schreef MREn het volgende:
JA DAT WERKT GOED HOOR!!!! WAAROM ZOU DAT NIET WERKEN??? AL ZOU IK DIE GF3 NOG EENS OVERWEGEN, IS VEEL TE DUUR.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Eej niet zo schelden manOp zaterdag 07 juli 2001 18:48 schreef frenkpie het volgende:
Frenkpie
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!
Veul mensen denken dat je een tv tuner op zo'n kaartje krijgt en er echt tv op kunt kijken
-Think Progressive-
ja K*T man mag ik G*D hier niet schelden he EIK*L ?Op zaterdag 07 juli 2001 18:49 schreef Bomberman het volgende:
[..]
Eej niet zo schelden man..
Verwijderd
Die vraag heb je er zelf bijgezet!! Kun je gedachten lezen?Op zaterdag 07 juli 2001 18:41 schreef tborgdorff het volgende:
[..]
Ik heb het ff naar het nederlands vertaald
hehe er staat toch altijd even tactvolOp zaterdag 07 juli 2001 18:43 schreef Traag het volgende:
[..]
Kun jij ook niet een <font size=6>KLEIN</font> beetje normaal doen met te caps en je gezeik tegen nieuwe users
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Naar de bechmarks...
Ik zou voor een Geforce 2 Ultra gaan, niet erg veel verschil, in de games van tegenwoordig.
Linda
Gewoon de GF3 nemen man. Mooi kaartje. Lekker snel. Paar van die leuke dingding shaders erop. Rockt zwaar de dikke vette pan uit man
Die beslissing zul je zelf moeten maken en je moet je niet zoveel aantrekken van wat iedereen hier zegt. Bij dit soort keuzes is het toch een gevoelskwestie. Gewoon kopen waar je jezelf lekker bij voelt
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
ach, never mind
[html]<font size=3>OERLOL</font>[/html]
Verwijderd
Alleen <h1>Adjes</h1> kunnen de html code gebruikenOp zaterdag 07 juli 2001 20:54 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
even kijken, ik dacht dat HTML niet kon in topix:
ach, never mind
Verwijderd
Op zaterdag 07 juli 2001 18:54 schreef ocf81 het volgende:
wanneer ga je hem kopen? als het goed is komt namelijk in september de radeon 2 uit
Die ga ik dus echt wel kopen al wordt het een flop die 3x te duur is
Goed he!Op zaterdag 07 juli 2001 19:03 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Die vraag heb je er zelf bijgezet!! Kun je gedachten lezen?
Maar ff tegen jou gezegd: ik zou nooit een GF3 kopen, en al helemaal geen msi
Nee, ik ben meer een matrox/ati man
Verwijderd
He, ik heb zelf een G2Op zaterdag 07 juli 2001 23:11 schreef tborgdorff het volgende:
[..]
Goed he!
Maar ff tegen jou gezegd: ik zou nooit een GF3 kopen, en al helemaal geen msiNeem dan lekker een asus v8200 ofzo.
Nee, ik ben meer een matrox/ati man
Als de G4 uitkomt zal ik wel eens erover gaan nadenken maar nu?? Nope.
Verwijderd
Uiteraard wil dat best lukken. Ik geef antwoord (ja, het gaat), ik geef advies (heroverweeg je keuze), en ik wijs hem, op een in mijn ogen redelijke leuke manier, op het feit dat caps-lock-titels redelijk irritant zijn. Ik had ook gewoon kunnen zeggen van "niet schreewen man!" en verder niets...probeer ik alleen de dagelijkse sleur wat te verbreken door een niet-standaard-antwoord is het nog niet goed...Op zaterdag 07 juli 2001 18:43 schreef Traag het volgende:
[..]
Kun jij ook niet een <font size=6>KLEIN</font> beetje normaal doen met te caps en je gezeik tegen nieuwe users
edit: zo klein genoeg?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia