Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Fujitsu RAID Manager / amCLI: verkeerde entry wissen

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Er heeft hier vast nog iemand Fujitsu servers.

Als je met amCLI een server ingeeft...

code:
1
amCLI.exe -e 21/0 add_server name="dev.tweakers.net" port=5989 username=root password=Hunter2

... dan is het resultaat normaal gezien zoiets:

code:
1
<Server Name="dev.tweakers.net" Port="5989" UserName="root" HostType="ESXi"/>

Door een aanhalingsteken dat ergens niet hoorde te staan heb ik nu

code:
1
<Server Name="dev.tweakers.net&quot; port=5989 username=root password=hunter2" Port="5989" HostType="ESXi"/>

Oeps. OK, dan gewoon de server verwijderen.

code:
1
amCLI -e 21/0 delete_server name="dev.tweakers.net&quot; port=5989 username=root password=hunter2"

-->

code:
1
Invalid parameter.

Gelijk welke add of remove ik nu nog probeer krijg ik dit. Die quote verziekt de hele achterliggende DB.

Iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? Zo fantastisch is Fujitsu niet gedocumenteerd. Ik vind geen escape karakter of een XML bestand dat ik aanpassen kan.

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28

kraats

Ik rol

Ik zou gokken dat je bij het verwijderen niet alle parameters mee moet geven (die alleen voor het adden van belang zijn) is zoiets niet voldoende?
code:
1
delete_server name="dev.tweakers.net&quot;"

Edit: Hmm.. ik las het verkeerd, denk ik. Ik dacht dat je alle parameters weer gebruikte, maar het waren alleen die in de serverstring

[ Voor 28% gewijzigd door kraats op 26-07-2017 09:13 ]

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 16:47

Qwerty-273

Meukposter

De naam zou een ip of een fqdn moeten zijn. Daar passen geen spaties in. Ik denk dat het juist daarop spaak loopt met het verwijderen :+ (en die zelfde validatie gemist is in het add_server deel

Laat het volgende nog iets zien dat je kwa naam zou kunnen proberen?
code:
1
amCLI -e 21/0 show_server_list

Ik heb geen Fujitsu server dus kan je niet direct helpen waar dit wordt opgeslagen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.