Toon posts:

.eps en .ai krijg ik niet geimporteerd in swift 3d

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg alsmaar melding dat de file corrupt zou zijn...

iemand ervaring hiermee?

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Dan is de file corrupt of is je versie van swift kapot. :)

Even een neiuwe file maken, of anders even je versie van swift laten wisselen. Je kan het testen door de Ai van swift zelf eventjes te importeren.

|{ brrr }] |

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

Wat het ook zou kunnen zijn is dat je AI en ESP versie 9 zijn, dat geeft nog wel eens problemen. Moet je 'm ff opslaan als versie 8.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• armor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 07:11

armor

Too much to Do, Too......

Op zaterdag 07 juli 2001 19:15 schreef OkkE het volgende:
Wat het ook zou kunnen zijn is dat je AI en ESP versie 9 zijn, dat geeft nog wel eens problemen. Moet je 'm ff opslaan als versie 8.
yepz... meestal als ik illustrator files in andere progs gebruik sla ik zo als 7.0 op.
meeste progs kunnen de nieuwe instructies uit 9.0 en 8.0 niet zo makkelijk verwerken ...

all work and no play makes Jack a dull boy.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt allemaal!

het is me inmiddels gelukt, vraag me niet hoe, ben ook nog niet zo thuis in illustrator

• sebas82
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik heb exact het zelfde probleem... ik krijg het niet voor elkaar om een *.ai formaat te importeren... hij geeft de volgende fout melding:

[error]
Error importing file:

An error has occurred attempting to import the
specified file. This error is most commonly caused
by attempting to import a file that does not contain
outline or filled shapes.
[/error]

Nu heb ik absoluut geen verstand van illustrator en heb ik een plaatje copy paste in illustrator ge plakt en vervolgens als *.AI file opgeslagen als illustrator 7 (als illustrator 9 heb ik ook geprobeert)

Ik doe vast iets stoms fout.... wie kan mij helpen?????
Pagina: 1