Toon posts:

LG 43UD79 beeldscherm goed voor gaming?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik ben op zoek naar een 4k gaming monitor en ik had deze in gedachten.
LG 43UD79
https://www.alternate.be/...duct/1356635?event=search

Ik heb een nvidia gtx 1080 ti dus met de free sync optie ben ik niets, de reactietijd bedraagt 5ms, wat voor mij zeker voldoende lijkt.
Het scherm heeft een gaming modus.
Dus deze ziet er voor mij goed uit.
Ik heb wel wat rond gekeken en onderzoek gedaan over waar ik moet op letten bij een gaming monitor.
Maar ik heb over deze monitor nog geen goede reviews gevonden en daarom wou ik hier eens vragen wat jullie ervan denken.

Alvast bedankt.
MVG Andy Tellier.

Alle reacties

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 04-02 22:39
Er mist wat informatie om hier goed advies op te geven. Hoe wil je gaan gamen, als in, hoe ver zit je van het scherm af? Welke games gaat dit over? Uitsluitend voor PC gaming?

Verder graag linkjes zoals pricewatch: LG 43UD79-B Zwart gebruiken, externe linkjes willen graag redirecten naar andere locaties (.nl, .be, .de) en worden om de haveklap gewijzigd waardoor dit frequent fout gaat en uit voorzorg niet is toegestaan.

Verwijderd

Topicstarter
Vooral fps games(bf 1, cod ww2) en mmorpg zoals wow
Ik speel op een bureau dus zit er ongeveer 40-60 cm vanaf.

Verwijderd

Als je zo dicht op het scherm zit is 43" erg groot. Het is onmogelijk in een oogopslag het hele scherm te zien. Groter dan 27 - 32" zou ik niet gaan.

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Ik zit er ook al een tijdje naar te kijken. Helaas is er nog geen enkele fatsoenlijke review. Het zou best kunnen dat er nog een input lag van 25-30ms bij komt. Daarnaast is het scherm ook niet helemaal flicker free zoals geadverteerd.

Y'24

• Gopher
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2023
Je moet het zelf weten, zo'n groot scherm is naar mijn idee net te. Ik heb een tijd op 32 inch (TV) gespeeld. Met die motivatie heeft 'n vriend toen een 40 inch monitor gekocht. Die heeft toen zijn bureau in het midden van zijn kamer gezet omdat het te dichtbij was. Je gaat geheid last van je ogen krijgen :-).

Zelf heb ik nu 27 inch QHD 144HZ g-sync. Beetje aan de prijzige kant maar mooie verhouding. Een betere verhouding zou misschien een 1440p widescreen zijn voor jou games. dan moe tje zelf zien of je meer hz wil want WoW is volgens mij gelocked op 60.

Let op dat de ti nu al issues heeft met 4k op een aantal games (om rond de 60 fps te blijven).

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

RvV

Mijn broer heeft de 43" philips tegenhanger en je kunt er best op gamen. Maar voor fps games is hij niet snel genoeg. Tenminste, als je speelt op hoog niveau.

Hier een slomo filmpje van de LG:
YouTube: LG 43ud79-b flicker safe slow motion

Y'24

Pagina: 1