Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop Help!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ddavid23
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-01 16:10
Hey,
ik ben een desktop pc aan het samenstellen voor mijn broertje en ik zou graag willen weten of hij met deze machine games kan spelen zoals: overwatch, minecraft, rocket league en ark.

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD A8-7650K Boxed€ 77,-€ 77,-
1Gigabyte GA-AB350-GAMING 3€ 112,95€ 112,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 48,30€ 48,30
1X2 Spitzer 22€ 25,-€ 25,-
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 64,95€ 64,95
1Corsair VS550€ 45,33€ 45,33
1Sandisk SSD Plus 120GB€ 55,91€ 55,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 429,44

ik weet dat er geen graphics card bij zit maar dan valt de machine buiten het budget(€420).

:)

Beste antwoord (via ddavid23 op 26-07-2017 10:57)

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 11:47
-CPU past niet op moederbord. Verkeerd socket
-Geheugen mag wel naar iets van 3000mhz.
-voeding is niet best, pak bijvoorbeeld de pure power 400w

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Alle reacties

Verwijderd

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1502267

En check anders even de best buy guides, staat genoeg informatie in over budget game systemen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 22:59 ]

Verwijderd

Afgezien van bovenstaande, ik ga er vanuit dat je intentie is dat het OS en de games vanaf de SSD zullen draaien, en de HDD voor storage is.

In dat geval zou ik voor een grotere SSD gaan. Fullblown windows + office + apps + games, en dan wordt die 120Gb wel erg krap. En het kloterige aan de hedendaagse windows is dat ie al begint te zeuren over dat je schijf te klein is, als er nog 20Gb beschikbare ruimte is (mijn eerste HDD was 5Mb).

Acties:
  • Beste antwoord

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 11:47
-CPU past niet op moederbord. Verkeerd socket
-Geheugen mag wel naar iets van 3000mhz.
-voeding is niet best, pak bijvoorbeeld de pure power 400w

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Die samenstelling gaat nooit werken. De cpu past namelijk niet op het moederbord.

Verder even de regeltjes doornemen zoals AMDRadeon oppert en je topicstart aanpassen. Die zijn er niet voor niets en gelden ook voor jou.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 23:01 ]

• ddavid23
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-01 16:10
Bedankt iedereen voor de handige reacties.

maar ik zal dit topic nu wel moeten sluiten vanwegen het DAA beleid.

Verwijderd

Waarom sluiten? Gewoon de topicstart aanpassen.

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-11 07:16
Hmm en het moet perse een desktop zijn? Wilt hij ook zijn huiswerk en etc erop gaan doen of heeft hij nog een laptop/pc voor het internet/schoolwerk?

Dit aangezien ik denk dat hij met een PS4 of XBOX ONE veel verder zal komen. Kijkend naar de performance van je CPU gaat hij zeer weinig lol beleven. Alle settings zullen helemaal omlaag moeten, resolutie alles zo laag mogelijk en dan zal hij in oa Overwatch vermoedelijk nog geen 60FPS halen.

Bijv de PS4 of X ONE die draait gewoon 1080p 60fps met leuke beelden in overwatch. Rocket League en etc draait ook gewoon nice op deze 2 consoles.
Minecraft weet ik niet dat heb ik nog nooit gezien en gespeeld.

1. de console kost je veel minder, volgens mij zit die rond de 200-250 nieuw in de winkel.
2. de games die opgenoemd worden zijn in ieder geval op de X ONE aanwezig
3. de genoemde games draaien heerlijk op de console (Minecraft niet geprobeerd, ARK ook niet, maar deze zijn beiden net zo goed aanwezig op de X ONE).
4. je broertje hoeft zich met games over 6,12 of 18 maanden geen zorgen te maken over zijn hardware, de games zullen gewoon draaien zonder gedoe.

PS, ik wil geen reacties over PC vs CONSOLE, ik noem alleen maar een machine op die voldoet aan de eisen die genoemd zijn. Indien alle overige zaken buiten gamen ook perse op de desktop moeten plaatsvinden dan valt de console af, zo simpel is het.

Maar een game pc bouwen die dezelfde plaatjes op beeld tovert voor dezelfde prijs als de ps4/x one is onmogelijk.

Mijn ''tip'' ondersteund in ieder geval alles wat de topicstarter zoekt, de genoemde games draaien goed en het valt RUIM binnen het budget en etc.
Daarnaast is zo'n console natuurlijk ook leuk indien hij ''vriendjes'' over de vloer krijgt zodat je splitscreen kan doen zonder ellende. Kortom, met de PS4 of X ONE speelt hij op safe, alle games die er zijn die werken gewoon. Uiteraard kan het allemaal veel en veel beter qua krachten, maar dan gaat hij ook fors en fors meer betalen (geen optie kijkend naar het budget).

Indien het perse een desktop moet zijn dan zou ik het 2e hands zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door LopendeVogel op 26-07-2017 12:00 ]

Pagina: 1