Laptop 3.5mm jack buzzing geluid

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-07 13:39
Hallo tweakers,

Ik weet niet zeker of ik helemaal in de goeie plaats deze vraag stel. Zo niet laat het me weten waar ik hem wel moet posten :)

Dus mijn probleem is. Vandaag heb ik mijn nieuwe laptop binnen gekregen: pricewatch: HP Pavilion Power 15-cb040nd

Dus meteen uitgetest natuurlijk. Maar kwam er al snel achter toen ik mijn oortjes in deed dat er iets niet klopte. Krijg een raar statisch geluid (weet ook niet echt hoe ik anders moet beschrijven). Als ik mijn usb headset gebruik heb ik nergens last van dus het probleem licht bij de 3.5mm jack. Als ik een spel opstart wordt het alleen maar erger en krijg ik een luide buzzing noise te horen die continu door gaat.

Het geluid word ook erger als ik met mijn muis beweeg.

Heb de hele avond gezocht naar een oplossing maar kan helemaal niks vinden. Nu weet ik niet of er iets defect aan mijn laptop is of dat het vaker voorkomt.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:11
Andere oortjes proberen en als je dan nog steeds het zelfde probleem hebt de laptop terugsturen.

Niet zelf gaan zitten klooien. Er zit niet voor niks garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorruchie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-12-2024

Jorruchie

strikes and gutters...

Analoge verbindingen blijven gevoelig voor interferentie.
Dit kan zeker ook aan de afscherming van je hoofdtelefoon kabel liggen.

“And so castles made of sand fall in the sea, eventually....”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
Jorruchie schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 22:22:
Analoge verbindingen blijven gevoelig voor interferentie.
Dit kan zeker ook aan de afscherming van je hoofdtelefoon kabel liggen.
Heb het zelfde probleem met andere headsets/oortjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorruchie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-12-2024

Jorruchie

strikes and gutters...

Dan wordt het tijd om een RMA procedure in te zetten, zoals hierboven aangegeven.

“And so castles made of sand fall in the sea, eventually....”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:04
Externe dac kopen op goedkope laptops heel normaal volgens mij, wat voor oordopjes? Combinatie van hoge gevoeligheid oordopjes(low impendace gok ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

Amdwarrior schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 01:10:
Externe dac kopen op goedkope laptops heel normaal volgens mij, wat voor oordopjes? Combinatie van hoge gevoeligheid oordopjes(low impendace gok ik )
Voor goedkope laptop inderdaad. Categorie <500 euro. Dit apparaat valt niet echt onder die categorie.

@Thatzombii , heb je je laptop aangesloten op een geaard stopcontact? Zo nee, probeer dat eens.. De mijne (Asus N56VB) geeft dezelfde problemen als ik ongeaard werk, geaard werkt alles naar behoren.

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thatzombii
wutwutwhat schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:46:
[...]

Voor goedkope laptop inderdaad. Categorie <500 euro. Dit apparaat valt niet echt onder die categorie.

@Thatzombii , heb je je laptop aangesloten op een geaard stopcontact? Zo nee, probeer dat eens.. De mijne (Asus N56VB) geeft dezelfde problemen als ik ongeaard werk, geaard werkt alles naar behoren.
Heb hem aangesloten op een geaard stopcontact maar heb nog steeds het zelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wutwutwhat
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-12-2022

wutwutwhat

Lomperik.

In dat geval sluit ik me aan bij RMA aanvragen. Product functioneert niet naar verwachting.

Liever in Gulden betalen? Dat kan!

Pagina: 1