Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:01
Ik heb nu een zakelijk pakket van KPN (adsl) met 2 telefoonlijnen (2 nummers). Ik gebruik deze 2 telefoonlijnen via een panasonic KX-TGP500 met 3 handsets. De KX-TGP500 is via UTP aangesloten op het modem.

Ik wil nu graag switchen naar Telfort glasvezel internet, want KPN adsl is een behoorlijk stuk duurder en daarnaast wil ik glas. Ik wil graag mijn bestaande KX-TGP500 blijven gebruiken. Nu kan ik bij telfort ook 2 telefoonnummers aanvragen. Kan ik deze ook bedienen via mijn KX-TGP500 of gaat dit niet werken.
Zo nee, wat raden jullie mij dan aan (bv alleen internet afnemen en telefoonnummers ergens anders onderbrengen)?

[ Voor 11% gewijzigd door VivaAtloni op 25-07-2017 21:57 ]

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@VivaAtloni je topic voldoet niet helemaal aan de eisen die er we eraan stellen. Wat heb je zelf al gevonden en gedaan om tot een oplossing te komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VivaAtloni
rens-br schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:00:
[mbr]@VivaAtloni je topic voldoet niet helemaal aan de eisen die er we eraan stellen. Wat heb je zelf al gevonden en gedaan om tot een oplossing te komen?[/]
Uiteraard heb ik al veel leveranciers bekeken en ook een aantal leveranciers gemaild zoals voys, maar ook de vraag aan Telfort gesteld of de 2 lijnen die ze bieden bij hun abbo ook gebruikt kunnen worden op mijn panasonic set.

Ik zoek echt een antwoord van iemand met praktijkervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:32

OgWok

U.N.C.L.E.

VivaAtloni schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 08:52:
[...]

Uiteraard heb ik al veel leveranciers bekeken en ook een aantal leveranciers gemaild zoals voys, maar ook de vraag aan Telfort gesteld of de 2 lijnen die ze bieden bij hun abbo ook gebruikt kunnen worden op mijn panasonic set.

Ik zoek echt een antwoord van iemand met praktijkervaring.
Bedoel je dat je een andere Voip/SIP aanbieder wil gebruiken via het Telfort modem?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VivaAtloni
OgWok schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 09:00:
[...]

Bedoel je dat je een andere Voip/SIP aanbieder wil gebruiken via het Telfort modem?
Bij voorkeur de telfort nummers, want dan ben ik met €2,50 per maand voor een extra telefoonnummer en €10 per maand voor onbeperkt bellen binnen NL klaar.

Maar als dit niet kan met mijn bestaande panasonic set dan ben ik wel aangewezen op een voip provider zoals voys.