The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Vraag
Beste antwoord (via BugBoy op 08-01-2018 10:17)
Alle reacties
Even een quote uit het nieuwsbericht
"Het Microsoft Modern Keyboard staat in de Microsoft Store en gaat 130 dollar kosten. Wanneer het toetsenbord wordt uitgebracht, is nog onduidelijk. Microsoft zegt alleen dat het 'binnenkort' op de markt komt."
Nog net geen mand geleden en enkel bestbuy en amazon(meld wel the shippen naar NL, niet geprobeerd) komen naar voren wanneer je de SKU door google mikt, nog even geduld hebben....
"Het Microsoft Modern Keyboard staat in de Microsoft Store en gaat 130 dollar kosten. Wanneer het toetsenbord wordt uitgebracht, is nog onduidelijk. Microsoft zegt alleen dat het 'binnenkort' op de markt komt."
Nog net geen mand geleden en enkel bestbuy en amazon(meld wel the shippen naar NL, niet geprobeerd) komen naar voren wanneer je de SKU door google mikt, nog even geduld hebben....
Zakelijk net even wat minder handig. Lastig met BTW aftrek en zit ook niet te wachten op invoerkosten. Toetsenbord is al duur genoeg. Ik snap eigenlijk niet waarom Microsoft zoveel hardware alleen in een beperkt aantal landen uitbrengt?oeli2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:36:
Ik heb er eentje besteld bij Amazon US. Werkt als een dolle.
[ Voor 14% gewijzigd door BugBoy op 18-10-2017 10:58 ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Weet iemand of dit toetsenbord inmiddels in Nederland te koop is en zijn er al wat meer ervaringen?
Ik heb dit toetsenbord onlangs besteld via Amazon US. Het toetsenbord kostte $130.66 en na alle bijkomende kosten heb ik €138.06 afgerekend. Ik had graag een product-review geplaatst, maar het product staat niet in de lijst van Tweakers.
In het kort... De fingerprint sensor doet het prima. Wel een heel stuk trager dan je van je telefoon bent gewend. Je moet al gauw 1 seconde lang je vinger op de toets leggen. Ik weet niet of het de vertraging is van Windows is, of dat de sensor traag is.
De toetsaanslag is vergelijkbaar met die van de Apple toetsenborden. De functietoetsen hebben ook twee mogelijkheden (mediakeys of ouderwetse functionkeys) en die schakel je met een Fn toets. Het nadeel is dat het lampje na verloop van tijd uitgaat, dus dan weet je niet hoe die ingesteld staat. Ik vind dat niet handig. Liever had ik dat die altijd als functionkeys had gewerkt.
Het toetsenbord is duur, maar ziet er wel goed uit en de functionaliteit is prima in orde. Ik heb het toetsenbord nu twee maanden en nog maar 1x hoeven opladen (gaat via USB kabel). Ook heb ik de muis er bij gekocht (productreview), maar dat is gewoon rotzooi. Veel te duur voor wat het biedt.
In het kort... De fingerprint sensor doet het prima. Wel een heel stuk trager dan je van je telefoon bent gewend. Je moet al gauw 1 seconde lang je vinger op de toets leggen. Ik weet niet of het de vertraging is van Windows is, of dat de sensor traag is.
De toetsaanslag is vergelijkbaar met die van de Apple toetsenborden. De functietoetsen hebben ook twee mogelijkheden (mediakeys of ouderwetse functionkeys) en die schakel je met een Fn toets. Het nadeel is dat het lampje na verloop van tijd uitgaat, dus dan weet je niet hoe die ingesteld staat. Ik vind dat niet handig. Liever had ik dat die altijd als functionkeys had gewerkt.
Het toetsenbord is duur, maar ziet er wel goed uit en de functionaliteit is prima in orde. Ik heb het toetsenbord nu twee maanden en nog maar 1x hoeven opladen (gaat via USB kabel). Ook heb ik de muis er bij gekocht (productreview), maar dat is gewoon rotzooi. Veel te duur voor wat het biedt.
Ik heb het keyboard bij de Microsoft Store gekocht toen in afgelopen week in de US was. Inclusief MN sales tax was ik in totaal €116 kwijt (met de huidige wisselkoers).
Het is nog te vroeg om er heel veel over te vertellen, maar tot nu doet hij het (nadat ik handmatig de fingerprint software heb geinstalleerd) goed. Hij typt goed, en de snelle testjes met de fingerprint reader (met Windows Hello) lijkt gewoon snel te reageren.
Het is nog te vroeg om er heel veel over te vertellen, maar tot nu doet hij het (nadat ik handmatig de fingerprint software heb geinstalleerd) goed. Hij typt goed, en de snelle testjes met de fingerprint reader (met Windows Hello) lijkt gewoon snel te reageren.
intussen zijn we 2019 en het is nog altijd niet in NL te koop, na wat rond speuren is het wel via amazon beschikbaar in duitsland (QWERTZ), frankrijk (AZERTY) en engeland (QWERTY) wat mij opvalt is de prijsverschillen, de qwertz variant is voor rond de 100 euro beschikbaar evenals de azerty, maar voor de qwerty betaal je de hoofdprijs
ikzelf heb de microsoft surface keyboard en wil overstappen op de modern toetsenbord omdat deze bekabeld kan worden en dit komt mij uit omdat ik regelmatig schakel tussen macos en windows10.
ikzelf heb de microsoft surface keyboard en wil overstappen op de modern toetsenbord omdat deze bekabeld kan worden en dit komt mij uit omdat ik regelmatig schakel tussen macos en windows10.
Om heel eerlijk te zijn is de fingerprint een aardige gimmick, maar in de praktijk werkt de pin-code net zo snel als de computer altijd door dezelfde persoon gebruikt wordt. Switch je veel tussen gebruikers, dan is het wel prettig, omdat automatisch de gebruiker herkent wordt. Gebruik je de computer alleen, dan ben je met het normale Modern keyboard niet veel slechter af.fuqua schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 20:47:
het gaat me er niet om het fingerprint gedeelte, had ook wel verwacht dat het een gimmick zou zijn, maar gaat mij om de mogelijkheid dat het te bekabelen is.BugBoy schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:38:
[...]
Om heel eerlijk te zijn is de fingerprint een aardige gimmick, maar in de praktijk werkt de pin-code net zo snel als de computer altijd door dezelfde persoon gebruikt wordt. Switch je veel tussen gebruikers, dan is het wel prettig, omdat automatisch de gebruiker herkent wordt. Gebruik je de computer alleen, dan ben je met het normale Modern keyboard niet veel slechter af.
en ik gebruik het systeem inderdaad alleen, maar ik switch wel veel tussen 2 OS-en.
[ Voor 6% gewijzigd door fuqua op 11-03-2019 09:35 ]
Enig idee waar de Qwerty US Layout variant te koop is buiten de US om? Ik zie hier namelijk UK als qwerty optie genoemd worden, echter is dat de UK layout
Alle US versies zijn Qwerty.NielsG schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:42:
Enig idee waar de Qwerty US Layout variant te koop is buiten de US om? Ik zie hier namelijk UK als qwerty optie genoemd worden, echter is dat de UK layout
Pagina: 1