Animatie in een vaste afbeelding

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjoskebest1
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-07-2021
Hallo ,
In mijn website *snip* niet relevant heb ik een logo met een animatie er in. Deze heb ik opgebouwd uit 2 afbeeldingen (het logo en de straat(beam als *.png) ) en CSS om de animatie te verzorgen. Ik wil deze website anders maken en de tekst enigszins vereenvoudigen, maar het logo wil ik behouden want dit kennen de mensen al 10 jaar. Nu heeft mij iemand verteld dat ik met photoScape? veel eenvoudiger het zelfde resultaat kan krijgen. Diverse pogingen ondernomen maar het lukt niet .En uiteraard is de vogel niet meer bereikbaar. Is er iemand die aan de hand van het logo voorbeeld mij in die eenvoudige weg met een animatie kan helpen ?
Hartelijk dank,
Jos

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 05-08-2017 21:28 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zo'n simpele animatie dat ik het niet via CSS etc zou doen, maar er gewoon een animated gif van zou maken.

https://www.digitaltrends...-to-make-an-animated-gif/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:59
Ik verwacht dat photoScape dan een GIF moet aanmaken? Is dit de bedoeling of zoek je een andere oplossing?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjoskebest1
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14-07-2021
Raznov en BritzFox , dank beide voor jullie reactie.
Eerst Raznov : Een GIF is prima. Ik zoek niet iets speciaal maar gewoon een oplossing , zoals BritzFox schrijft een simpele animatie die voldoet aan mijn vraag . (dus zoals te zien in de bovenstaande url.
BritzFox , het zijn 14 pagina's die ik heb doorgelezen, maar ik zie nog niet zo vlug de oplossing daar bij staan? Welk deel moet ik me speciaal concentreren om een zelfde oplossing te vinden? Ik weet dat de oplossing die ik heb gekozen een omslachtige is (met 2 afbeeldingen en flink wat CSS) en dat is altijd moeilijk om zoiets in te brengen. Ik heb daarmee zitten worstelen in Yootheme PRO , welke ik aan het proberen ben. Maar ik kan de CSS oplossing daarin ook niet kwijt. Dus om diverse redenen moet ik me dan nog maar eens storten op BritzFox oplossing ? Ik hoop dat ik daar iets uit kan halen. Hartelijke groet,
Jos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

zjoskebest1 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 23:28:
Raznov en BritzFox , dank beide voor jullie reactie.
Eerst Raznov : Een GIF is prima. Ik zoek niet iets speciaal maar gewoon een oplossing , zoals BritzFox schrijft een simpele animatie die voldoet aan mijn vraag . (dus zoals te zien in de bovenstaande url.
BritzFox , het zijn 14 pagina's die ik heb doorgelezen, maar ik zie nog niet zo vlug de oplossing daar bij staan? Welk deel moet ik me speciaal concentreren om een zelfde oplossing te vinden? Ik weet dat de oplossing die ik heb gekozen een omslachtige is (met 2 afbeeldingen en flink wat CSS) en dat is altijd moeilijk om zoiets in te brengen. Ik heb daarmee zitten worstelen in Yootheme PRO , welke ik aan het proberen ben. Maar ik kan de CSS oplossing daarin ook niet kwijt. Dus om diverse redenen moet ik me dan nog maar eens storten op BritzFox oplossing ? Ik hoop dat ik daar iets uit kan halen. Hartelijke groet,
Jos
Als je de animatie weet op te breken in, laten we zeggen, 6 a 7 .png bestandjes kun je deze vrij simpel tot een gifje samenvoegen.
Een site als b.v. http://gifmaker.me kan de klus volgens mij al klaren.

Off topic; als ik de site bekijk, zou mijn hoogste prioriteit liggen bij de tekstuele invulling ipv tijd en moeite stoppen in een "flashy" logo, welke eerder kwaad dan goed doet.
No offense, maar de teksten stralen niet de professionaliteit (en betrouwbaarheid) uit die ik van een bedrijf met dergelijke diensten verwacht.
Helaas is daar (nog) geen vaste kpn-lijn aanwezig en zullen we het moeten doen met een 06 nummer : 06-57643886.
Is b.v. geen tekst die ik graag lees van een bedrijf dat 24/7 voor mij klaar moet staan.

Uw lift is defect? Helaas hebben we nog geen staalkabels dus zullen we het voor nu even met ductape moeten doen

[ Voor 9% gewijzigd door Switchie op 25-07-2017 23:56 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-10 18:32
maar het logo wil ik behouden want dit kennen de mensen al 10 jaar.
Dat dit logo er al 10 jaar is betekent niet dat mensen het waarderen, of zelfs maar (her)kennen.

Ik vind 'm zelf best wel cheap en outdated eruit zien en zou je aanraden om er vanaf te stappen. Zorgt voor een professionelere uitstraling en het scheelt je nog werk ook!

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://s2.postimg.org/tenwwi5uh/foo.gif

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/ijd8v2cyn/bar.gif

@zjoskebest1 - gewoon een .gifje van maken - zie demo's

[ Voor 54% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 05-08-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@zjoskebest1 Ben je toevallig een techneut die voor zichzelf is begonnen? Net zoals hierboven al gezegd: dat logo is je minste zorg. Je hebt een marketing persoon nodig die eens kritisch door je teksten gaat, er staan best wat slordige zaken in een woorden die zelfs niet in de Van Dale staan.

Daarbij vind ik dit toch wel een topper:
Hoe klein ook u bent van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sypie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:37:

Hoe klein ook u bent van harte welkom.
Kwestie van de komma goed plaatsen :p

Hoe klein ook, u bent van harte welkom...

Hoe klein ook u bent, van harte welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het gaat in de context over bedrijfsgrootte...dan zou het moeten zijn: ...ach, ik last ook maar. Punt is gemaakt denk ik.
Pagina: 1