Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klerk12345
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik maak met mijn Samsung A5 een bluetooth verbinding met mijn JBL flip 4. Ik speel via youtube muziek af. Zodra ik een andere app wil openen of ik zet de telefoon "uit" dan stopt de muziek.

Als ik het muziek programma op mijn telefoon kies en muziek afspeel, kan ik de telefoon wel "uit" zetten, de muziek speelt dan gewoon door.

Dit zou ik dus ook met youtube willen hebben -> telefoon uitzetten en toch de muziek verder luisteren. Heeft iemand hier tips voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:12
Youtube Red nemen (als dat al beschikbaar is in NL) dan kun je op de achtergrond youtube laten draaien.

Andere optie is je telefoon rooten en Xposed installeren.
Daarna de modules Youtube AdAway + Youtube Background Playback downloaden in Xposed.

Dan kun je dus op de achtergrond youtube afspelen, ook als je scherm uit staat. En geen reclame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@klerk12345 dat is helaas standaard gedrag van de Youtube app. Eventueel kan je dit met een andere youtube app omzeilen en geloof ik kan je via Root dit ook met de standaard app mogelijk maken.

Maar ik mis in je openingspost nog een beetje eigen inzet. Wat heb je zelf al gevonden?