Filteren op direct leverbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 08:48
Ik zie de wens voor filteren op maximale levertijd meerdere keren langskomen. Is het misschien een optie om alleen de optie 'Direct leverbaar' te implementeren? Daarmee is ook het door anderen genoemde pre-order probleem opgelost. Dit soort opties zijn ook beschikbaar bij webwinkels als alternate.nl.
Ik kan me wel voorstellen dat het iets meer werk is om te implementeren omdat filters momenteel op product niveau werken en niet op winkelniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Erwin1967 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:15:
Ik zie de wens voor filteren op maximale levertijd meerdere keren langskomen. Is het misschien een optie om alleen de optie 'Direct leverbaar' te implementeren? Daarmee is ook het door anderen genoemde pre-order probleem opgelost. Dit soort opties zijn ook beschikbaar bij webwinkels als alternate.nl.
Ik kan me wel voorstellen dat het iets meer werk is om te implementeren omdat filters momenteel op product niveau werken en niet op winkelniveau.
Zie hier een uitleg van mijn collega @ACM waarom dit niet zo eenvoudig is: ACM in "Extra filter in PW resultaten: Winkels wel/niet". In de tussentijd verplaats ik dit topic naar Mooie Features, want hier is ontwerp- en dev-werk voor nodig.