Toon posts:

Mijn demente oma is het wachtwoord/inlogcode iPad vergeten

Pagina: 1
Acties:
  • 598 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Mijn oma heeft last van dementie. Helaas heeft ze haar iPad wachtwoord veranderd. Ik heb al alles geprobeerd van geboortedatums tot aan haar huwelijksdag. Maar niets werkt. In de winkel kunnen ze me niet helpen, omdat ik geen aankoopbewijs meer heb. Met iTunes kom ik ook niet veel verder. Weet iemand hoe ik de iPad kan ontgrendelen of resetten? Jullie zouden me enorm helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Je kan het niet omzeilen, anders heeft de beveiliging weinig nut. Kortom, toch de bon gaan zoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Fietsbel op 25-07-2017 15:10 ]

39

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Je kunt de iPad in DFU modus doen, en vervolgens via iTunes herstellen. De data gaat dan wel verloren, en je hebt haar iCloud emailadres en wachtwoord nodig om de iPad te ontdoen van de antidiefstal beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Sorry maar wij weten niet of jij daadwerkelijk de iPad van je oma in handen hebt; het omzeilen van vergrendelingen van (gejatte) apparaten is dan ook iets wat lichtelijk liever niet besproken wordt hier; neem aan dat je dit wel begrijpt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:13:
Sorry maar wij weten niet of jij daadwerkelijk de iPad van je oma in handen hebt; het omzeilen van vergrendelingen van (gejatte) apparaten is dan ook iets wat lichtelijk liever niet besproken wordt hier; neem aan dat je dit wel begrijpt?
Even goed lezen, de iCloud beveiliging krijg je er alleen af als je deze gegevens hebt. Zonder deze gegevens kun je niets met de iPad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bob-B190
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 21:13
MAX3400 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:13:
Ik zie het probleem niet zolang het legaal is. Dus als ze inderdaad iTunes account hebben of een aankoopbon is er niets aan de hand dunkt me, anders zou het ook niet gefaciliteerd worden.

Memento mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isNull
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-07-2023
EValentino schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:11:
Je kunt de iPad in DFU modus doen, en vervolgens via iTunes herstellen. De data gaat dan wel verloren, en je hebt haar iCloud emailadres en wachtwoord nodig om de iPad te ontdoen van de antidiefstal beveiliging.
Als Find My iPhone is ingeschakeld kan dit ook via iCloud.com. Wellicht eenvoudiger dan de iPad in DFU modus zetten. Zie iCloud: Erase your device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

EValentino schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:14:
[...]

Even goed lezen, de iCloud beveiliging krijg je er alleen af als je deze gegevens hebt. Zonder deze gegevens kun je niets met de iPad.
Ik lees heel goed; de vraag is " Weet iemand hoe ik de iPad kan ontgrendelen of resetten?" terwijl pincode en bon er niet zijn.

Ik weet niet of Daniellevang uberhaupt Danielle heet en/of een device wil ontgrendelen/resetten wat van haar/hem is of familie.

En om nou op "het internet" iemand op zijn/haar blauwe ogen te geloven, gaat me ook iets te ver ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Met het omzeilen van een beveiliging gaan we hier niet helpen (zie Het algemeen beleid #verbodenhacken), wat de reden ook moge zijn. Hoe zuur het ook is, met de hulp hier zou iemand met minder goede bedoelingen de beveiliging kunnen omzeilen. Het beste wat je kunt doen is de stappen in Als u de toegangscode voor een iPhone, iPad of iPod touch bent vergeten of als het apparaat is geblokkeerd volgen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

[ Voor 46% gewijzigd door Daedalus op 25-07-2017 15:37 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.