Beste MedeTweakers,
Wellicht is deze vraag vele andere keren ook al gesteld, maar ik als student ben opzoek naar een leuke 1e kleine woning.
Het liefst een beetje in de omgeving driebergen (Max 25km daarvandaan)
Het punt is dat ik helemaal geen idee heb waar ik moet beginnen, Funda bied mij weinig aan huuraanbod, en als ik verder wat rondkijk kom ik alleen kamers tegen, iets waar ik niet op zit te wachten (gedeelde keuken, badkamer en de zooi van je medebewoner)
Het liefst heb ik een kleine flat, lekker basic hoeft helemaal niet groot te zijn,
Wel heb ik het liefste een parkeerplaats om het complex heen, waar ik de auto kan stallen.
Tevens dus een eigen keuken en badkamer, qua luxe maakt het mij niet uit.
Het budget is pakweg rond de 500-600.- / maand.
Wie kan of wil mij helpen?
Thanks alvast!
SF95 gaat weer aan het werk
Wellicht is deze vraag vele andere keren ook al gesteld, maar ik als student ben opzoek naar een leuke 1e kleine woning.
Het liefst een beetje in de omgeving driebergen (Max 25km daarvandaan)
Het punt is dat ik helemaal geen idee heb waar ik moet beginnen, Funda bied mij weinig aan huuraanbod, en als ik verder wat rondkijk kom ik alleen kamers tegen, iets waar ik niet op zit te wachten (gedeelde keuken, badkamer en de zooi van je medebewoner)
Het liefst heb ik een kleine flat, lekker basic hoeft helemaal niet groot te zijn,
Wel heb ik het liefste een parkeerplaats om het complex heen, waar ik de auto kan stallen.
Tevens dus een eigen keuken en badkamer, qua luxe maakt het mij niet uit.
Het budget is pakweg rond de 500-600.- / maand.
Wie kan of wil mij helpen?
Thanks alvast!
SF95 gaat weer aan het werk