Wie o wie kan mij helpen met het zoeken naar een huurwoning?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.304 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 01:08
Beste MedeTweakers,

Wellicht is deze vraag vele andere keren ook al gesteld, maar ik als student ben opzoek naar een leuke 1e kleine woning.
Het liefst een beetje in de omgeving driebergen (Max 25km daarvandaan)

Het punt is dat ik helemaal geen idee heb waar ik moet beginnen, Funda bied mij weinig aan huuraanbod, en als ik verder wat rondkijk kom ik alleen kamers tegen, iets waar ik niet op zit te wachten (gedeelde keuken, badkamer en de zooi van je medebewoner)

Het liefst heb ik een kleine flat, lekker basic hoeft helemaal niet groot te zijn,
Wel heb ik het liefste een parkeerplaats om het complex heen, waar ik de auto kan stallen.
Tevens dus een eigen keuken en badkamer, qua luxe maakt het mij niet uit.

Het budget is pakweg rond de 500-600.- / maand.

Wie kan of wil mij helpen?

Thanks alvast!

SF95 gaat weer aan het werk :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:43
google/bing etc gebruiken en inschrijven bij een woningbouwvereniging.. ga zelf maar zoeken..

:N :N :N :N :N :N :N

[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 25-07-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
Heb ik al uren gedaan, maar of het is te duur, of de makelaar heeft geen zin in studenten en maakt er een 55+ woning van, nadeel van een student zijn,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:04

heuveltje

KoelkastFilosoof

https://www.huurwoningen.nl/

Maar succes met zoeken, de huurmarkt in NL is niet bepaald open :(
particulier zit meestal hoger. en woningbouwvereniging hebben een wacht lijst
Zorg iig vast dat je je daar inschrijft.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:39
pararius.nl verder inderdaad kwestie van geluk, vooral veel tegen vrienden kennissen zeggen dat je zoekende ben. Via via zijn vaak de beste dingen te regelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja he; wel eisen stellen dat je je auto kan stallen, eigen keuken & badkamer, appartementje... Volgens mij liggen de prioriteiten hier niet helemaal lekker; blijkbaar heb je wel de financiele mogelijkheden om luxer te kijken/leven dan menig student maar niet de intentie om ervoor te willen betalen. Neem aan dat je weet dat je voor dat budget inderdaad niet kan krijgen wat je wil.

Je zou ook eens kunnen kijken of je niet anti-kraak kan wonen; maar ik geloof niet dat Driebergen echt veel leegstand heeft. Heb je vliegbasis Soesterberg al eens gebeld of ze niet nog ergens barakken of (tijdelijke) vliegerswoningen hebben in de particuliere omgeving (dus niet op de basis)?

http://www.funda.nl/huur/...nt-49231536-schoolweg-68/ ?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Speakerfreak95 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 14:35:
Wellicht is deze vraag vele andere keren ook al gesteld, maar ik als student ben opzoek naar een leuke 1e kleine woning.
(...)
Het budget is pakweg rond de 500-600.- / maand.
Welkom in de wereld van de huizenmarkt. Trek een nummertje en sluit achteraan in de rij.

Het probleem is dat iedereen zo'n woning zoekt en er dus te weinig aanbod is. Je opties zijn sociale verhuur (maar reken wel op een inschrijftijd van minimaal 4 jaar), particuliere verhuur (= duur. Voor een zelfstandige woning ben je rustig +700 kwijt) of koop (maar een hypotheek zal je als student wel niet krijgen).

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lxske
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-03-2020
Huizenzoeker verzamelt het aanbod van een tigtal verhuursites. Dan kom je hier op uit; http://www.huizenzoeker.n...25&pv=300&pt=600&sort=wov

Met jouw budget is het inderdaad lastig. Enige fatsoenlijkogende optie die ik vond is deze: https://www.pararius.nl/a...R0001260094/prijssestraat

Ik neem aan dat je geen party hard student van 18 bent; dat is waarschijnlijk wat ze willen weren als ze zeggen "geen studenten". Dus als jij een net mailtje/belletje doet en aangeeft dat -indien mogelijk- je ouders garant staan voor de huur, zou je best kans kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Lxske schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:14:

Ik neem aan dat je geen party hard student van 18 bent...
Ach, laatstbekende auto is/was meerdere BMW's in bezit/ter sloop... Geloof niet dat geld dus een probleem kan zijn :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
MAX3400 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Ach, laatstbekende auto is/was meerdere BMW's in bezit/ter sloop... Geloof niet dat geld dus een probleem kan zijn :+
Nu inderdaad in het bezit van een showroomwaardige E36 BMW inderdaad, met wat slopertjes tussendoor.

Geld is niet zozeer een probleem, maar moet wel gerechtvaardigd zijn en het is natuurlijk onzin om 800+ te gaan betalen voor iemand zijn oude zolderkamer.
En het klopt dat vele mensen zoiets zoeken, echter hebben veel medestudenten wel wat gevonden, maar waar ik ook zoek en reageer, makelaars zijn enorme egoïstische eikels... In mijn geval in ieder geval.

Anyways, ik ben even op Pararius bezig geweest, en heb wellicht wat gezien, ook al een reactie gestuurd.
Echter blijf ik sceptisch of ik überhaupt een antwoord ga krijgen, ik ga er in ieder geval niet vanuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 30-09 10:51
Speakerfreak95 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:30:
Geld is niet zozeer een probleem, maar moet wel gerechtvaardigd zijn en het is natuurlijk onzin om 800+ te gaan betalen voor iemand zijn oude zolderkamer.
Toch ben ik bang dat het zoiets gaat worden voor een kamer met eigen badkamer en keuken + parkeerplaats.

De huizen- en huurmarkt ligt nou eenmaal compleet overhoop. Prijzen lopen zeer hard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:24

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

WoningNet al geprobeerd?

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-09 15:20
Dit soort zoektochten zijn al menigmaal op GoT gedocumenteerd. Ik zou in die topics eens je licht opsteken. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.