Formerly known as Ragdoll
Zo te zien is weer weer een nieuwe developers iteratie doorgevoerd
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

In portrait mode werkt het wel naar behoren.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Intentionally left blank

Dan moet ik dus helemaal naar boven scrollen om die balk te krijgen. Hmmmmm. Soms als ik veel heen en weer scroll komt hij wel opeens correct tevoorschijn maar ik heb daar geen consistentie in kunnen ontdekken.
[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2017 15:39 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ah ja, die was inderdaad niet zo 'responsive' meer...Mx. Alba schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:37:
Ja, doet het weer. Maar als ik nu een eind naar beneden op de pagina zit en een stukje naar boven scroll, komt de top bar niet tevoorschijn. Hij blijft achter de address bar verscholen aan de rozige kleur van de address bar te zien:
[afbeelding]
Dan moet ik dus helemaal naar boven scrollen om die balk te krijgen. Hmmmmm. Soms als ik veel heen en weer scroll komt hij wel opeens correct tevoorschijn maar ik heb daar geen consistentie in kunnen ontdekken.
Als het goed is nu ook gefixed
Intentionally left blank
Bijna! Als je een flink stuk omhoog scrollt komt hij inderdaad correct tevoorschijn. Maar als je een klein stukje omhoog scrollt verschijnt hij voor een fractie van een seconde en verdwijnt dan weer onder de address bar... Vaak moet ik dus 2x omhoog scrollen om hem correct in beeld te krijgen.crisp schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:59:
[...]
Ah ja, die was inderdaad niet zo 'responsive' meer...
Als het goed is nu ook gefixed
[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2017 16:09 ]
hmm, ik zie het het, maar het gebeurd maar soms. Ik zal eens een ticket maken om dat verder uit te zoeken, maar het lijkt mij op dit moment niet blocking meer.Mx. Alba schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:09:
[...]
Bijna! Als je een flink stuk omhoog scrollt komt hij inderdaad correct tevoorschijn. Maar als je een klein stukje omhoog scrollt verschijnt hij voor een fractie van een seconde en verdwijnt dan weer onder de address bar... Vaak moet ik dus 2x omhoog scrollen om hem correct in beeld te krijgen.
Intentionally left blank
Eens, thanks!crisp schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:01:
[...]
hmm, ik zie het het, maar het gebeurd maar soms. Ik zal eens een ticket maken om dat verder uit te zoeken, maar het lijkt mij op dit moment niet blocking meer.