[bug] knop DM mobiel werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34

InFamous

excommunicado

Topicstarter
Op de mobiele weergave in safari op ios doet de DM knop het niet meer en daar gaat wat fout met de css.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6i4Hy3cn6PzdeApFpLpFSpCJ/thumb.png

Formerly known as Ragdoll

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:36
Check. Onder Opera (Chrome) doet ie precies hetzelfde. Wellicht dat een nieuwe CSS niet correct ingeladen wordt?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ook in Chrome op de Samsung Galaxy S7 gaat dit mis.

Zo te zien is weer weer een nieuwe developers iteratie doorgevoerd ;)...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Firefox en Nexus 6p en hier exact hetzelfde. Lijkt erop dat Tweakers weer iets gaat vernieuwen

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:47

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Op iOS in Safari het zelfde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qwL4LWKyWlt0CevZbh55RewI/full.png

In portrait mode werkt het wel naar behoren.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:00
Hier op iOS en MacOS (op lage resolutie) hetzelfde probleem. Allebei met Safari.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:12

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is nu gefixed :)

Intentionally left blank

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja, doet het weer. Maar als ik nu een eind naar beneden op de pagina zit en een stukje naar boven scroll, komt de top bar niet tevoorschijn. Hij blijft achter de address bar verscholen aan de rozige kleur van de address bar te zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lVD8oeAAOqipEzv86lUGsTm0/full.png

Dan moet ik dus helemaal naar boven scrollen om die balk te krijgen. Hmmmmm. Soms als ik veel heen en weer scroll komt hij wel opeens correct tevoorschijn maar ik heb daar geen consistentie in kunnen ontdekken.

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2017 15:39 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mx. Alba schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:37:
Ja, doet het weer. Maar als ik nu een eind naar beneden op de pagina zit en een stukje naar boven scroll, komt de top bar niet tevoorschijn. Hij blijft achter de address bar verscholen aan de rozige kleur van de address bar te zien:

[afbeelding]

Dan moet ik dus helemaal naar boven scrollen om die balk te krijgen. Hmmmmm. Soms als ik veel heen en weer scroll komt hij wel opeens correct tevoorschijn maar ik heb daar geen consistentie in kunnen ontdekken.
Ah ja, die was inderdaad niet zo 'responsive' meer...

Als het goed is nu ook gefixed :Y)

Intentionally left blank

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

crisp schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 15:59:
[...]

Ah ja, die was inderdaad niet zo 'responsive' meer...

Als het goed is nu ook gefixed :Y)
Bijna! Als je een flink stuk omhoog scrollt komt hij inderdaad correct tevoorschijn. Maar als je een klein stukje omhoog scrollt verschijnt hij voor een fractie van een seconde en verdwijnt dan weer onder de address bar... Vaak moet ik dus 2x omhoog scrollen om hem correct in beeld te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2017 16:09 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Mx. Alba schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:09:
[...]

Bijna! Als je een flink stuk omhoog scrollt komt hij inderdaad correct tevoorschijn. Maar als je een klein stukje omhoog scrollt verschijnt hij voor een fractie van een seconde en verdwijnt dan weer onder de address bar... Vaak moet ik dus 2x omhoog scrollen om hem correct in beeld te krijgen.
hmm, ik zie het het, maar het gebeurd maar soms. Ik zal eens een ticket maken om dat verder uit te zoeken, maar het lijkt mij op dit moment niet blocking meer.

Intentionally left blank

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

crisp schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 17:01:
[...]

hmm, ik zie het het, maar het gebeurd maar soms. Ik zal eens een ticket maken om dat verder uit te zoeken, maar het lijkt mij op dit moment niet blocking meer.
Eens, thanks!

Pagina: 1