Ik zoek een?
Action camera
Wat is je budget?
Verwacht max €200 liever iets minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik zal voornamelijk zijn voor kitesurfen, vakantie (snorkelen, surfen, eventueel overige sporten). Ik denk dat ik liever een mogelijke hoge framerate heb dan 4K ondersteuning. 1080 met een normale framerate en 720 met een hogere framerate (120?)
Wat heb je zelf al gevonden?
Via forum onderstaande gevonden maar wellicht is het advies om voor bijvoorbeeld een 2dehands GoPro te gaan? Of wellicht een net wat ouder model welke ook nog geschikt is.
- GoPro (2dehands)
- Yi (welk model is het meest geschikt?)
- Gitup
- SJCAM (idem welk model?)
- Tomtom bandit (qua accesoires wellicht wat moeilijker?)
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke merk/model zouden jullie adviseren. Hoe staat het met de namaak modellen? Van de SJCAM zijn er, voor zover ik lees, veel neppe (maar niet perse slechte) modellen beschikbaar. Waar kan ik veilig bestellen?
Action camera
Wat is je budget?
Verwacht max €200 liever iets minder
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gebruik zal voornamelijk zijn voor kitesurfen, vakantie (snorkelen, surfen, eventueel overige sporten). Ik denk dat ik liever een mogelijke hoge framerate heb dan 4K ondersteuning. 1080 met een normale framerate en 720 met een hogere framerate (120?)
Wat heb je zelf al gevonden?
Via forum onderstaande gevonden maar wellicht is het advies om voor bijvoorbeeld een 2dehands GoPro te gaan? Of wellicht een net wat ouder model welke ook nog geschikt is.
- GoPro (2dehands)
- Yi (welk model is het meest geschikt?)
- Gitup
- SJCAM (idem welk model?)
- Tomtom bandit (qua accesoires wellicht wat moeilijker?)
Welke vragen heb je hier nog over?
Welke merk/model zouden jullie adviseren. Hoe staat het met de namaak modellen? Van de SJCAM zijn er, voor zover ik lees, veel neppe (maar niet perse slechte) modellen beschikbaar. Waar kan ik veilig bestellen?