Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Als zelfstandige heb ik een nieuw werkstation (cloud/office/photoshop/custom-software) nodig maar ik wens tevens te minen. Ik volg reeds enkele jaren de evolutie en handel in BTC, maar zou het gevoel van het minen onder de knie willen krijgen. Stroomverbruik is geen issue.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eerst een maximumprijs voorop gesteld, maar gezien ik er mee wil minen, mag het hobby ook wel iets kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kom van een laptop, dus alles dien ik te kopen. Graag een tip voor een lekker toetsenbord met een fijne spanning op de toetsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De ganse computer. Er moeten in ieder geval 2 monitoren op en de mogelijkheid om 2 gpu te monteren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag tips voor extra (relatieve) stilte
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Deze setup werd me voorgesteld door Richard en lijkt me erg compleet om te proeven van het minen. Ik heb echter geen idee of alle kabels voorzien zijn? (kabeltje nabestellen is altijd zonde) .
Dien ik een andere koeler te voorzien voor de Ryzen?
Eenmaal ik jullie tips heb, koop ik hem, mogelijks met slechts 1 videokaart om te starten totdat de prijs wat zakt.
Als zelfstandige heb ik een nieuw werkstation (cloud/office/photoshop/custom-software) nodig maar ik wens tevens te minen. Ik volg reeds enkele jaren de evolutie en handel in BTC, maar zou het gevoel van het minen onder de knie willen krijgen. Stroomverbruik is geen issue.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik had eerst een maximumprijs voorop gesteld, maar gezien ik er mee wil minen, mag het hobby ook wel iets kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik kom van een laptop, dus alles dien ik te kopen. Graag een tip voor een lekker toetsenbord met een fijne spanning op de toetsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De ganse computer. Er moeten in ieder geval 2 monitoren op en de mogelijkheid om 2 gpu te monteren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag tips voor extra (relatieve) stilte
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Deze setup werd me voorgesteld door Richard en lijkt me erg compleet om te proeven van het minen. Ik heb echter geen idee of alle kabels voorzien zijn? (kabeltje nabestellen is altijd zonde) .
Dien ik een andere koeler te voorzien voor de Ryzen?
Eenmaal ik jullie tips heb, koop ik hem, mogelijks met slechts 1 videokaart om te starten totdat de prijs wat zakt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 211,95 | € 211,95 |
| 1 | Asus Prime X370-Pro | € 149,95 | € 149,95 |
| 2 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 464,20 | € 928,40 |
| 1 | Seagate Barracuda, 2TB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 77,50 | € 77,50 |
| 2 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 278,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 23,95 | € 23,95 |
| 2 | Noctua NF-A14 PWM, 140mm | € 18,91 | € 37,82 |
| 1 | Gigabyte Force K85 | € 73,14 | € 73,14 |
| 1 | Logitech G203 Prodigy | € 36,90 | € 36,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |