1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Vraag
Alle reacties
Deze vond ik trouwens nog..:
https://www.gottabemobile...your-ipad-without-itunes/
[ Voor 20% gewijzigd door Falcon op 25-07-2017 10:15 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Nadeel hiervan is dat je deze bestanden (filmpjes in dit geval) alleen via de app Google Drive kunt benaderen. Mijn kinderen zijn nog te jong om het 'systeem' van Google Drive te kunnen gebruiken. Dan klikken ze op de app, komen dan op mijn Google Drive, klikken overal op, met alle gevolgen van dien.
Dat wil ik dus niet. Ik wil dus de filmpjes die ik op mijn Google Drive gezet heb, benaderen via de (native) app van de iPad 'Video's'.
Kortom: filmpjes die op Google Drive staan, kopiëren naar 'Video's'. Dat kan wel via iTunes, je zet dan filmpjes op de iPad die dan in de map 'Video's' komen te staan. Maar kennelijk niet op de iPad zelf.
EDIT:
De link die je geplaatst hebt is inderdaad exact wat ik wil:
Alleen is deze optie er niet in Google Drive... Wel in Dropbox zie ik, maar dan slaat Dropbox het bestand op in de filmrol (ipv onder 'Video's' wat ik graag zou willen).If you want to export the movie to your iPad and watch it in the Videos app on your iPad, you’ll need to tap on the Share icon in the upper-right corner and then tap on Save Video.
[ Voor 21% gewijzigd door Galois op 25-07-2017 10:27 ]
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ja, dat is inderdaad een optie. Via iTunes komen ze ook in 'Video's', daar waar ik ze wil hebben. En niet in de filmrol.Falcon schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:27:
Je doel is filmpjes plaatsen op je ipad vanaf een vaste computer. De snelste route is via iTunes en zorgen dat ze onderdeel worden van je fotobibliotheek. Dan kan je ze via de app Foto's de filmpjes gewoon afspelen.
Maar thuis heb ik wel iTunes tot mijn beschikking, maar helaas op vakantie niet (neem geen laptop mee). En dan wil ik hetzelfde ook kunnen doen.
Bovendien is het nu eigenlijk meer een 'principequestie' geworden: "Waarom kan zoiets eenvoudigs niet? Ligt het aan mij?"
Oplossingen met hetzelfde resultaat zijn er legio. Bv. een eigen Google account aanmaken voor mijn zoon, waar alleen zijn filmpjes instaan... misschien net zo handig...
1. Via icloud.com upload je de videobestanden in je icloud drive.
2. Via een app als VLC player, speel je de bestanden af op de ipad.
[ Voor 3% gewijzigd door Falcon op 25-07-2017 10:35 ]