Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry als ik hier verkeert zit met me vraag

kan je de RaceStuur setje voor de ps4 gebruiken als een controller?

(want hoe zit met dat R 1 R 2 kunnen gebruiken)

of is er iemand die de Controller kan aanpassen?

groetjes Fam Vloet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2017 00:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand mijn vraag antwoorden of een tip ?

niemand uit geprobeerd ? of heeft niemand gehandicapt is aan de hand/handen en hoe kun je controller gebruiken? of andere optie aanpassen controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
Oké, ik weet zo helaas niet de oplossing. Maar ik wil wel (voor andere tweakers) het één en ander duidelijker maken.

Wat er aan de hand is (klopt het volgende?):

1. jij bent gehandicapt, althans, je hebt een beperking aan je handen?
2. dankzij je handicap ben jij niet in staat om met een normale PS4 controller games te spelen?
3. dankzij je handicap wil je dus een PS4 racestuur gebruiken als controller voor bijvoorbeeld shooters of ander genre games?

Jij zoekt dus een mogelijkheid om je stuur als controller te gebruiken OF een controller die jij wel kan bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wauw u heeft goed kunnen beschrijven wat ik bedoel

ja ik zit met een gehandicapt (mijn man) heeft aan zijn rechter hand 4 vingers kwijt (stompjes heeft die en duim die is ook deels stijf

en het is erg lastig om controller gebruiken als je de ( R1 en R 2 wil gebruiken )

(Resident evil 2017 of bij second son of bij Crash bandicoot of ander spellen)

wij zijn niet zo van Call of duty

maar ik zoek idd een vervanger voor controller of aangepast.. want op somige spellen kan je controllen aan passen in het spel

maar bij somige spellen heb je R1 R 2 nodig is lastig

en ik dacht als je een auto stuur kan gebruiken om makkelijk besturen maar weet niet of hij werkt bij
de spellen (resident evil en binnekort god of war 2017)

Sorry als ik onduidelijk ben ik vind lastig typen komt dat ik zenuwachtig ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Een andere optie is, indien het probleem alleen maar de R1 en R2 buttons zijn, is te gaan voor een programmeerbare controller zoals bijvoorbeeld die van Scuf. Deze hebben extra buttons aan de onder / achterkant (afhankelijk van hoe je naar een controller kijkt) die je kunt instellen.

Wellicht kun je op die manier met een redelijk normale controller alsnog je favoriete games spelen.

(ps er zijn ook kleinere zaakjes die deze controllers aanbieden en misschien nog meer kunnen bieden. Ik zou eens googlen naar "aangepaste PS4 controllers" en contact opnemen met de aanbieders)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Heb zelf een T300RS stuur van Trustmaster, deze is special voor de PS4.

Hierop zitten alle PS4 knoppen, dus ook de R1-2 en L1-2 knoppen.

Wel is het zo dat het spel dat je gaat spelen, de besturing met een stuur moet ondersteunen. Vanzelfsprekend is dat wel het geval voor een racespel.

Maar een schietspel zal een racestuur weer niet ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 12:27
ArnoldSmiley schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 08:56:
Heb zelf een T300RS stuur van Trustmaster, deze is special voor de PS4.

Hierop zitten alle PS4 knoppen, dus ook de R1-2 en L1-2 knoppen.

Wel is het zo dat het spel dat je gaat spelen, de besturing met een stuur moet ondersteunen. Vanzelfsprekend is dat wel het geval voor een racespel.

Maar een schietspel zal een racestuur weer niet ondersteunen.
Zal of heb je dit getest? Wat als je een gratis schiet spel download (als je die niet al hebt) en die test met het stuur op de PS4? Althans, als het niet teveel moeite is uiteraard :D

Het komt nu namelijk over alsof je het denkt maar niet zeker weet haha, wie weet gaat het wel en is dit de oplossing voor de topicstarter? @Verwijderd

Hoewel mij lijkt dat de 1 handed PS4 controller van de tweaker hierboven DE oplossing moet zijn? Hoewel een stuur natuurlijk wel veel ruiger is :D

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 15-08-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13-09 13:26
Zal of heb je dit getest? Wat als je een gratis schiet spel download (als je die niet al hebt) en die test met het stuur op de PS4? Althans, als het niet teveel moeite is uiteraard :D

Het komt nu namelijk over alsof je het denkt maar niet zeker weet haha, wie weet gaat het wel en is dit de oplossing voor de topicstarter? @Verwijderd

Hoewel mij lijkt dat de 1 handed PS4 controller van de tweaker hierboven DE oplossing moet zijn? Hoewel een stuur natuurlijk wel veel ruiger is :D
Voor deze mevrouw testte ik dat graag uit ;)
Pagina: 1