Mjah ben ik weer ;p Ik heb een hele poos BeOS personal onder win98 gehad.. maar nu heb ik win2k en dan mot dat kreng een opstartflop hebben
maaruhm.. ik heb geen floppen ding meer
kan het ook anders zodattie geen floppen ding nodig heeft?
Verwijderd
Hele cd met win2k op harde schijf zetten en vanuit daar de setup uitvoeren
Opstartdiskette is alleen voor driverondersteuning.
Of probeer de opstartdisk van win9x
Opstartdiskette is alleen voor driverondersteuning.
Of probeer de opstartdisk van win9x
uhm BeOS moet een opstartflop hebben want die heeftie nodig voor win2k en NT 4 zegt ie
Een opstartflop van BeOS zelf dus..
omdat ik daar geen ruimte voor heb ;p uhm.. 2 hardeschrijven en daar mos me floppie ding plaats voor maken ;p
Ik heb nog wel wat ruimte over in men A-open HQ08
Verwijderd
Installeer BeOS anders in een eigen partitie, dan kan ie daarvan booten en heb je geen flop meer nodig.
De personal edition? Volgens mij kan je alleen met de prof. edition een beos partitie maken
Verwijderd
Je kunt als je de Personal Edition opstart de 'BeOS installer' starten, daarmee kun je het overzetten naar een eigen partitie.
Het is zelfs mogelijk om die 500MB diskimage van PE zelf aan te passen (programma's en instellingen erop zetten) en vervolgens die image samen met een BeOS bootdisk op cd branden, en zodoende een BeOS r5 PE installatie CD te maken, waarmee je hem direct vanaf CD op een eigen partitie installeert!
Het is zelfs mogelijk om die 500MB diskimage van PE zelf aan te passen (programma's en instellingen erop zetten) en vervolgens die image samen met een BeOS bootdisk op cd branden, en zodoende een BeOS r5 PE installatie CD te maken, waarmee je hem direct vanaf CD op een eigen partitie installeert!
Pagina: 1