Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Beveiliging laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• chrishie555
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-11-2020
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop voor de universiteit, en ik denk er 1 te hebben gevonden; namelijk de
ASUS Transformer Book E205SA-FV0245T.
Het enige waar ik mee zit is dat deze laptop jammer genoeg geen wachtwoordbeveiliging heeft.
Mijn vraag is dus of er een andere manier is waarop ik mijn laptop dan compleet zou kunnen beveiligen, dus niet alle apps apart.
Het besturingssysteem is windows 10.

Alvast bedankt voor de hulp!

Chris.

Alle reacties

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Met Google:

https://www.laptopmag.com...hange-password-windows-10 (en ja, dat werkt ook voor jouw NL versie! :+ )

[ Voor 24% gewijzigd door Snake op 24-07-2017 21:29 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

De laptop heeft gewoon Windows 10 dus is met een wachtwoord te beveiligen voor de inlog op je bureaublad. Houdt er wel rekening mee dat dit écht geen hoogvlieger is qua rekenkracht of opslag capaciteit.

• chrishie555
Bedankt voor de feedback!

@ScytheNL ik weet idd dat het geen hele sterke laptop is, maar daar ben ik ook niet naar op zoek, ik zoek meer een laptop waar ik gwn lekker op word kan rommelen.

• chrishie555
Bedankt voor de feedback!

@ScytheNL ik weet idd dat het geen hele sterke laptop is, maar daar ben ik ook niet naar op zoek, ik zoek meer een laptop waar ik gwn lekker op word kan rommelen. :)

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Helaas kun je geen BitLocker gebruiken vanwege Windows 10 Home.

Kijk eens naar VeraCrypt. Meteen je schijf en bestanden versleuteld.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Pagina: 1