Canon EOS 30, 100D, 6DII, 7D met 17-500mm, DJI Mavic Pro, Dell XPS13
Vraag
Alle reacties
Dit, lijkt me.LethalInnocence schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:29:
b. dit nummer is eerder uitgegeven aan iemand anders, die nog steeds Whatsapp gebruikt met dit nummer.
Steek die SIM even in een smartphone en activeer WhatsApp ermee, dan stopt het bij de vorige eigenaar van dit nummer met werken... Account kun je dan eventueel weer verwijderen.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit zou ook mijn eerste gedachte zijn, maar dan is 't wel vreemd, dat ze dan in jouw contactenlijst verschijnt.LethalInnocence schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:29:
b. dit nummer is eerder uitgegeven aan iemand anders, die nog steeds Whatsapp gebruikt met dit nummer.
Daarbij ga ik er dan vanuit, dat je dit nummer niet eerder zelf gebruikt hebt, maar dat 't een nieuw simkaartje is?
Hou oud is die 'oude' Nokia trouwens? WhatsApp wordt op Symbian S60 smartphones niet meer ondersteund, maar wél nog op de simpelere S40 modellen. Mogelijk werkt 't dus nog wel op haar toestel, en staan 'ergens' in die telefoon nog jouw gegevens?
[ Voor 3% gewijzigd door Marly op 24-07-2017 21:53 ]
Dat is niet raar. Als ik jouw nummer toevoeg aan mijn contactenlijst, dan zie ik jou ook in Whatsapp. Ook al heb je mijn nummer niet.Marly schreef op maandag 24 juli 2017 @ 21:52:
[...]
Dit zou ook mijn eerste gedachte zijn, maar dan is 't wel vreemd, dat ze dan in jouw contactenlijst verschijnt.
Daarbij ga ik er dan vanuit, dat je dit nummer niet eerder zelf gebruikt hebt, maar dat 't een nieuw simkaartje is?
Ik zou gewoon even een bericht sturen dat hij/zij beter het nummer kan aanpassen, anders kan hij/zij binnenkort niet meer inloggen in Whatsapp als je tante Whatsapp activeert.
De sim wisselen hoeft nieteens: je registreerd op een willekeurige smartphone met het nummer van tante. Die krijgt een sms met code, die voer je weer in je whatsapp op de smartphone en klaar.Xander schreef op maandag 24 juli 2017 @ 20:33:
[...]
Dit, lijkt me.
Steek die SIM even in een smartphone en activeer WhatsApp ermee, dan stopt het bij de vorige eigenaar van dit nummer met werken... Account kun je dan eventueel weer verwijderen.
Oh, via de contactenlijst, ja dat kan inderdaad kloppen. Had daar niet aan gedacht, omdat ik zelf ooms en tantes niet in mijn contacten op m'n mobiel heb staan. Ze willen nog weleens wat langer praten, dus, indien nodig, bel ik ze met onze vaste telefoon.Jimster schreef op maandag 24 juli 2017 @ 22:05:
[...]
Dat is niet raar. Als ik jouw nummer toevoeg aan mijn contactenlijst, dan zie ik jou ook in Whatsapp. Ook al heb je mijn nummer niet.
@LethalInnocence ik ben het eens met andere, ik verwacht dat iemand anders dat nummer nog gebruikt voor Whatsapp. Stuur eens een berichtje naar dat nummer via Whatsapp. Als het bericht aankomt / je krijgt reactie dan weet je dat iemand het nummer nog gebruikt.
Pagina: 1