Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Ik heb een probleem met video rendering,
Ik heb 3 weken geleden een video gerenderd in 4K met Cyberlink Powedirector 15. Deze video was een lengte van 22 minuten.
Dit duurde dik 7h. Opzich geen probleem want we slapen tenslotte 8h per dag ;)

Nu heb ik een video gemaakt ook 4K, die duurt 29 minuten.
Deze ook in de nacht laten renderen.. volgende ochtend slechts 17% gerenderd en nog dik 57 uur te gaan!!
Hoe kan dit? Wat een verschil met de vorige video?!
Video is gemaakt met dezelfde camera en hetzelfde formaat.
Ik snap het even niet meer, kunnen jullie me uit de brand helpen?
Wat is de oorzaak dat nu het renderen opeens veel langer duurt? zijn er tips/oplossingen dat ik ongeveer aan de 7 tot 9 uur kom met renderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gok, hardware rendering staat ineens uit en/of je gebruikt de verkeerde GPU zoals de IGP ipv een dedicated GPU? Welk component staat er nu hard te rekenen voor je; bijvoorbeeld gemeten met een bijbehorend programma voor jouw OS?

Ondanks je issues, neem ik aan dat je snapt dat we zonder enige houvast aan een hardware-lijstje, weinig zinnigs kunnen zeggen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
MAX3400 schreef op maandag 24 juli 2017 @ 19:44:
Gok, hardware rendering staat ineens uit en/of je gebruikt de verkeerde GPU zoals de IGP ipv een dedicated GPU? Welk component staat er nu hard te rekenen voor je; bijvoorbeeld gemeten met een bijbehorend programma voor jouw OS?

Ondanks je issues, neem ik aan dat je snapt dat we zonder enige houvast aan een hardware-lijstje, weinig zinnigs kunnen zeggen?
Welke gegevens heb je van me nodig om me op weg te helpen? en hoe kan ik die gegevens tevoorschijn toveren?