Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
AMD Fury-X + Freesync ultrawide scherm
Wat verwacht je van ons?[i]
Even nakijken of ik nog zaken over 't hoofd zie, of toch beter voor nog andere onderdelen kies ergens?
Bedoeling is een futureproof systeem te hebben voor de komende jaren met een eventuele upgrade naar een Vega kaart.
Ram staat op de AMD Ryzen compatible lijst - M.2 SSD wordt primaire schijf met de Sata schijf als backup/media opslag.
Ik opteer voor AIO waterkoeling, om in de kleine ITX kist de warmte zo efficient mogelijk naar buiten te sturen vanaf de CPU. De Fury-X heeft dit ook - alles past normaal in de kist.
Ik maak deze upgrade op dit moment vanaf een i7 3770k systeem - 16GB ram dat ik op dit ogenblik nog voor een redelijke prijs kan doorverkopen.
Alvast bedankt voor het kijken :-)
AMD Fury-X + Freesync ultrawide scherm
Wat verwacht je van ons?[i]
Even nakijken of ik nog zaken over 't hoofd zie, of toch beter voor nog andere onderdelen kies ergens?
Bedoeling is een futureproof systeem te hebben voor de komende jaren met een eventuele upgrade naar een Vega kaart.
Ram staat op de AMD Ryzen compatible lijst - M.2 SSD wordt primaire schijf met de Sata schijf als backup/media opslag.
Ik opteer voor AIO waterkoeling, om in de kleine ITX kist de warmte zo efficient mogelijk naar buiten te sturen vanaf de CPU. De Fury-X heeft dit ook - alles past normaal in de kist.
Ik maak deze upgrade op dit moment vanaf een i7 3770k systeem - 16GB ram dat ik op dit ogenblik nog voor een redelijke prijs kan doorverkopen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1800X Boxed zonder koeler | € 467,55 | € 467,55 |
| 1 | Gigabyte AB350N-Gaming WiFi | € 123,- | € 123,- |
| 1 | Phanteks Enthoo Evolv ITX Wit | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Corsair Hydro H110i | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Adata XPG Z1 AX4U3000316G16-DRZ | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Corsair HX850i | € 178,75 | € 178,75 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 231,- | € 231,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.643,30 | |
Alvast bedankt voor het kijken :-)